جنرال-مراد-به-عنوان-فرمانده-گارنیزیون-کابل-تعیین-شد

وزیر دفاع ملی کشور، جنرال مراد علی مراد را به عنوان فرمانده جدید گارنیزیون کابل اعلام کرد و افزود که تغییر و تبدیل در ادارات دولتی یک امر معمول می باشد.

به گزارش افغان نیوز: جنرال مراد علی مراد که در جریان ماه‌های گذشته به عنوان معاون ارشد امنیتی وزارت امور داخله کار می‌کرد به تازه‌گی به عنوان فرمان‌ده جدید گازنیزیون کابل تعیین گردید.

جنرال طارق‌شاه بهرامی، وزیر دفاع ملی کشور، امروز شنبه(2 سرطان) طی مراسی اعلام کرد که جنرال مراد علی مراد ضمن فرمانده گارنیزیون کابل به عنوان معاون وزیر دفاع در امور امنیت نیز تعیین گردیده‌است.

وزیر دفاع ملی کشور در آن مراسم از نبود امنیت در پایتخت افغانستان انتقاد کرد و گفت که ام‌‍روز امنیت کابل در نزدیک‌ترین مناطق هم خوب نیست و لازم است که کارهای‌ با تیم جدید در این بخش صورت گیرد.

در همین حال جنرال مراد علی مراد، فرمان‌ده جدید گارنیزیون کابل به شهروندان کشور وعده داد که برای یک پایتخت با ثبات هر چه در توان دارد، در امور کاری‌اش انجام خواهد داد.

قابل ذکر است که پیش از این؛ افضل امان امان، زمانی کارش را به عنوان فرمان‌ده گارنیزیون کابل آغاز کرد که جنجال‌های میان گل‌نبی احمدزی، فرمان‌ده پیشین آن نهاد نظامی و اعتراض‌کننده‌گان در کابل به میان آمد.

جنرال مراد به عنوان فرمانده گارنیزیون کابل تعیین شد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد