جنگ-میان-دو-عضو-مجلس-نمایندگان؛-دو-زخمی-برجا-گذاشت

رحیمه جامی وکیل مردم هرات در مجلس نمایندگان میگوید که اکبر ستانکزی عضو دیگر مجلس در حمله شب گذشته بالای خانه وی دست دارد.

به گزارش افغان خبر، بانو جامی میگوید که شب گذشته دو موتر رنجر و یک موتر زره و یک کرولا با افراد مسلح غیر مسوول بالای خانه وی حمله کرده اند.

این نماینده مردم هرات میگوید که در این مورد حوزه مربوطه به آنها کمک کرده و شش تن از این افراد را دستگیر کرده نموده است. این وکیل مردم میگوید که در تیر اندازی دو محافظ وی زخمی گریده است که اکنون در شفاخانه بستری میباشند.

به باور این نماینده مردم هرات در پشت ماجرای حمله بر خانه وی اکبر ستانکزی نماینده دیگر مردم مجلس دست دارد.

این نماینده مجلس گفت که مردم از خاطر رنج و آواره‌گی را تحمل میکند چون در افغانستان امنیت ندارند و هر لحظه تهدید جانی ومالی میشوند.

اما اکبر ستانکزی میگوید« ماجرا مربوط به یک شرکت خصوصی میشود که پسر وکیل جامی در آن شرکت کار میکند.»

به گفته آقای ستانکزی، پسر بانو جامی از این شرکت خصوصی که مربوط به مامای وی میگردد ۲۰ هزار دالر برداشته و در حال حاضر جواب گو نمیباشد.

با این همه نمایندگان مجلس از ارگانهای امنیتی خواست تا نگذارند که افراد مسلح غیر مسوول با سلاح به شهر گشت و گذار کنند.

نمایندگان مجلس میگویند که افراد مسلح غیر مسوول شب ها آزادانه به هوتل ها و خانه های مردم میروند و باج گیری میکنند.

نمایندگان مردم در مجلس گفتند که در این روزها تهدیدات امنیتی بالا رفته است طالبان و افراد ناشناس بسیاری از نماینده‌گان را تهدید میکنند.

این در حالیست که در این اواخر سه تن از نمایندگان مجلس مورد حمله تروریستی قرار گرفته اند که در آخرین مورد حمله بالای فکور بهشتی نماینده مردم بامیان در دشت برچی انجام شد که وی مجروح شده فعلا در شفاخانه بستری میباشد.

جنگ میان دو عضو مجلس نمایندگان؛ دو زخمی برجا گذاشت

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد