حامیان-تروریستان-از-پیشرفت-افغانستان-می-ترسند

رياست اجراييه در پيوند به حمله تروريستي بر وزارت مخابرات و تکنولوژی معلوماتی اعلام نموده که این گونه حملات، نشان‌دهنده ترس و نگرانی تروریستان و حامیان‌شان از پیشرفت و آبادی افغانستان می‌باشد.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه ریاست اجراییه حکومت وحدت ملی آمده است که تروريستان جبون با حمله به‌وزارت مخابرات ‌و تکنالوژی معلوماتی، شماري از غيرنظاميان بي‌گناه را شهيد و شماری دیگر را زخمي ساختند.

اعلامیه افزوده است که اين حمله ددمنشانه جنایت‌کاران را که خلاف تمام موازين حقوق بشري و اخلاقی است، محکوم می‌کنیم و باور داریم که چنین اعمالی، در هيچ كيش و آئيني جاي ندارد.

در این اعلامیه تصریح شده است که حمله به نهادهاي غیرنظامی، نشان‌دهنده ترس و نگرانی تروریستان و حامیان‌شان از رویارویی با نیروهای دلیر امنیتی و همچنان ترس و نگرانی‌ خود و حامیان‌شان از پیشرفت و آبادی افغانستان می‌باشد.

از نیروهای دلیر امنیتی کشور ستایش و قدردانی می‌کنیم که با هوشیاری و درایت تمام، از کشتار و خون‌ریزی بیشتر مسلمانان بی‌گناه جلوگیری کرده و با برخورد مسلکی، تروریستان جبون را از پا در آوردند.

ریاست اجراییه نوشته است که باردیگر، يورش وحشيانه تروريستان را به مرکز کابل با شدیدترین کلمات محکوم می‌کنیم و به قربانيان حمله تروريستي امروز بهشت برين و به زخمي‌ها شفای عاجل می‌طلبیم.

این درحالی است که روز گذشته ۳ مهاجم مسلح در پیشروی وزارت مخابرات با نیروهای امنیتی درگیر شدند. منطقه مورد حمله توسط نیروهای امنیتی مسدود و قطعات خاص پولیس در ساحه حضور یافتند.

حامیان تروریستان از پیشرفت افغانستان می ترسند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد