حامیان-هراس-افکنان-در-تلاش-انتقام-از-افغانستان-و-جامعه-جهانی-است

ریاست اجرائیه در واکنش به حمله مخالفان مسلح بر هوتل انترکانتیننتال، گفته که تروریستان و حامیان شان میخواهند از جامعه جهانی و مردم افغانستان انتقام بگیرند.

به گزارش افغان نیوز:  ریاست اجرائیه با نشر خبرنامه یی گفته که تروریستان شنبه‌شب با حمله به هوتل کانتیننتال در کابل، باردیگر جنایت ضد بشری و غیرانسانی خویش را تکرار کرده و شماری از غیرنظامیان بی‌گناه را کشته و زخمی ساختند.

در خبرنامه همچنان ذکر شده که گروه‌های تروریستی همواره پس از شکست در برابر نیروهای امنیتی افغانستان در جبهات نظامی، به حملات کور به هدف کشتن غیرنظامیان و ایجاد رعب و وحشت روی می‌آورند.

بر اساس خبرنامه تروریستان و حامیان‌شان، زیر فشار کم‌سابقۀ جهانی قرار گرفته و با چنین حملاتی در پی انتقام و تلافی هستند. اما این جنایت‌کاران و حامیان بیرونی‌شان، حساب این همه جنایت و وحشت را خواهند داد.

ریاست اجرائیه گفته که این گونه حملات مردم افغانستان را بیشتر از پیش در برابر تروریستان منسجم می سازد.

رئیس اجرائیه گفته است :"از آنچه در هوتل کانتیننتال اتفاق افتید، به شدت ناراحت و غمگین هستیم. به نیروهای امنیتی و کشفی هدایت می‌دهیم در پیوند به رسیدن تروریستان تا کانتیننتال و چگونگی نفوذ آنان به داخل هوتل، تحقیقات همه جانبه نمایند و نتایج و یافته‌های خویش را با مردم درد دیدۀ افغانستان شریک سازند".

حامیان هراس افکنان در تلاش انتقام از افغانستان و جامعه جهانی است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد