حامیان-گروه-های-تروریستی-باید-تحت-فشار-قرار-گیرند

رییس اجراییه حکومت وحدت ملی در گفتگو با رسانه های هندی در مورد جنگ جاری گفته است که کشورهای حامی تروریزم باید تحت فشار قرار گیرند.

به گزارش افغان نیوز: عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه حکومت وحدت ملی طی سفر رسمی به هندستان با برخی رسانه های هندی در باره وضعیت جنگ جاری در کشور گفته که "حمایت مردم وجود دارد، اما راه حل دوم این است که باید بالای کشور‌های حمایت کننده تروریزم فشار آورده شود مانند کشورهای که آنان را از بیرون افغانستان حمایت می‌کند."

عبدالله هر چند از کدام کشوری نام نمی‌گیرد، اما پیش از این پاکستان و اخیراً ایران به این متهم استند که مخالفین دولت افغانستان را پشتیبانی می‌کنند.

آقای عبدالله می‌گوید، برای جلوگیری از حملات خونین مثل ننگرهار تقویت استخبارات و حمایت نیرو‌های امنیتی افغان مهم است که حکومت افغانستان به گونه جدی روی آن کار می‌کند.

رئیس اجرائیه با هیئت همراه‌اش به هدف افتتاح دومین نمایشگاه تجارتی میان افغانستان و هندوستان به شهر ممبی هند برای سه روز سفر کرده‌است.

این درحالی است که در حمله انتحاری روز سه‌شنبه در ولسوالی مومند دره ننگرهار در میان جمع از تظاهر کننده‌گان ۷۰ تن کشته و ۱۶۵ تن دیگر زخمی شدند.

حامیان گروه های تروریستی باید تحت فشار قرار گیرند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد