حزب-جنبش-ملی-یک-لوای-ارتش-را-در-فاریاب-محاصره-کرد

افراد وابسته به حزب جنبش ملی تحت رهبری جنرال دوستم لوای اول ارتش ملی در ولایت فاریاب را محاصره کرده و تلاش دارند که فتح الله قیصاری عضو مجلس نمایندگان را از این لوا بازداشت نمایند.

به گزارش افغان نیوز: فتح الله قیصاری عضو مجلس نمایندگان سه روز قبل پس از ورود به میدان هوایی شهر میمنه از سوی افراد نظام الدین قیصاری فرمانده حزب جنبش ملی محاصره گردید، اما این عضو مجلس به لوای اول ارتش پناه برد.

افراد نظام الدین قیصاری برای بازداشت کردن فتح الله قیصاری این لوای ارتش را تاکنون در محاصره قرار داده است.

احمد جاوید بیدار سخنگوی والی فاریاب با بیان این خبر گفت که مشکل میان این دو فرد هنوز حل نشده باقی است و دولت مرکزی باید در این زمینه توجه نماید.

عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه کشور نیز امروز دو شنبه (30 دلو) در مجلس نمایندگان از وضعیت شکننده امنیتی در ولایت فاریاب ابراز نگرانی کرد.

رئیس اجرائیه تاکید نموده که باید نهاد های امنیتی وزارت های ( دفاع، داخله و ریاست عمومی امنیت ملی) برای رفع مشکلات در مرکز ولایت فاریاب اقدامات جدی نمایند.

فتح الله قیصاری عضو مجلس نمایندگان به سازماندهی طرح ترور نظام الدین قیصاری فرمانده نزدیک به جنرال دوستم متهم است.

نظام الدین قیصاری ادعا دارد که این عضو مجلس نمایندگان در هم دستی با رحمت الله ترکستانی فرمانده پیشین پولیس جوزجان افرادی را برای از بین بردنش اجیر کرده بودند.

بر اساس گفته های نظام الدین قیصاری فرد مشکوک همراه با ماین از سوی افرادش بازداشت شده و اعتراف کرده است که از سوی فتح الله قیصاری مامور به انجام این کار شده بود.

اما فتح الله قیصاری یکی از فرماندهان سابق جنبش ملی بود ولی در حال حاضر در کنار عبدالله عبدالله ایستاده است.

حزب جنبش ملی یک لوای ارتش را در فاریاب محاصره کرد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد