حضور-پرشور-زنان-ومردان-در-مراکز-رأی-دهی

کمیسیون مستقل انتخابات می گوید که حضور زنان ومردان در محلات ومراکز رأی دهی بر تحقق دموکراسی چشمگیر است.

شیماعلم سروش، معاون سخنگوی این کمیسیون که روز شنبه در یک کنفرانس خبری مشترک در مرکز اطلاعات و رسانه های حکومت حضور یافته بود، از حضور پر رنگ زنان ومردان در مراکز ومحلات رأی ابراز خوشبینی کرد. وی افزود: روند باز گشایی برخی مراکز ومحلات رأی دهی به دلایل تخنیکی در بعضی مناطق با تاخیر روبه روشده است که تلاش برای رفع آن جریان دارد.

بانو سروش همچنان گفت ۴۹۰۰ مرکز و۲۰ هزار محل رأی دهی در ۳۲ ولایت کشور به استثنای ولایت های کندهار وغزنی، به روی رأی دهنده گان باز می باشد و تاهنوز هیچگونه مشکلی از این مراکز ومحلات گزارش نشده است.

منیره یوسف زاده، معاون ولایت کابل با استقبال از حضور پررنگ رأی دهنده گان به ویژه بانوان در مراکز رأی دهی این ولایت گفت رأی گیری در مراکز ومحلات مربوط به ولایت کابل از ساعت ۷ صبح آغاز شده ومردم برای استفاده از حق رأی شان، حضور گسترده دارند.

در همین حال، سخنگوی اداره مستقل ارگان های محلی گفت: روند رأی دهی از صبح امروز در مراکز ومحلات رأی دهی در ۳۲ ولایت کشور آغاز شده وتا اکنون هیچ مشکلی از ولایات وولسوالی ها، گزارش نشده است.

سخنگوی وزارت امور داخله نیز بار دیگر از تأمین امنیت مراکز ومحلات رأی دهی در ۳۲ ولایت کشور اطمینان داد وگفت :مواد انتخاباتی به ولسوالی های مندول ودو آب ولایت نورستان نیز با ۴۰ دقیقه تأخیر رسیده است.

حضور پرشور زنان ومردان در مراکز رأی دهی

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد