حقانی-با-هیات-علمای-کشورهای-اسلامی-دیدار-کرد

سرپرست وزارت امور مهاجرین و عودت کنندگان در دیدار با هیات علمای کشور های اسلامی گفته است که مغرضین  می خواهند با تبلیغات دروغین تصویر نادرست ازنظام امارت اسلامی را به جهان ارائه دهند.

به گزارش افغان نیوز؛ خلیل الرحمان حقانی، سرپرست وزارت مهاجرین در این دیدار گفته است که این وظیفه علما است که بیایند و کارکرد نظام  امارت اسلامی را از نزدیک ببینند و در برابر این گونه تبلیغات نا روا قرار گیرند.

دفتر مطبوعاتی وزارت امور مهاجرین و عودت کنندگان امروز (دوشنبه، ۱۹ جدی) با نشر خبرنامه یی گفته است که خلیل الرحمن حقانی با هیات از علمای برجسته از کشورهای ترکیه، مصر، سودان، لیبیا و فلسطین به سرپرستی محمد الصغر استاد پوهنتون  الازهر مصر دیدار و گفتگو کرده است.

در این دیدار، محمد الصغر گفته است:  "ما از پیروزی امارت اسلامی در افغانستان خوشحالیم  واز این نظام حمایت می کنیم، هدف ما از سفر به افغانستان این است که  شادی خود را با شما شریک سازیم و باید بگویم، مردمان کشور های اسلامی  نظام امارت اسلامی را دوست خود می دانند".

حقانی افزوده که افغانستان یکی از کشورهای جهان است که  جنگ شماری زیادی از شهروندان آن را مهاجرکرده است.

او گفته است: ما معلول، بیوه و یتیم  زیادی در کشور خود داریم و از علمای جهان اسلام انتظار داریم در مشکلات و رسیدگی به آنان با ما همکاری کنند. 

 

 

حقانی با هیات علمای کشورهای اسلامی دیدار کرد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد