حل-مشکل-انتخابات-پارلمانی-در-غزنی-به-مردم-سپرده-شد

معاون دوم ریاست جمهوری گفت که چگونگی تفاهم برای حل موضوع انتخابات پارلمانی در غزنی به خود شهروندان و بزرگان این ولایت سپرده شده است.

به گزارش افغان نیوز: محمد سرور دانش، معاون دوم ریاست جمهوری روز دوشنبه (16 میزان) در جلسه‌ای با حضور معاون اول ریاست اجرایی، بزرگان ولایت غزنی، نمایندگان کمیسیون‌های انتخاباتی و نمایندگان حکومت، مشکلات فرا راه برگزاری انتخابات پارلمانی در ولایت غزنی را به بررسی گرفت.

آقای دانش در خصوص موضوع انتخابات پارلمانی در ولایت غزنی گفت که حکومت در مورد برگزاری انتخابات و حق دسترسی این شهروندان در تعیین نمایندگان‌شان در شورای ملی مسئولیت دارد ولی چگونگی تفاهم برای حل موضوع انتخابات پارلمانی در ولایت غزنی را به خود شهروندان و بزرگان ولایت غزنی سپرده است.

 وی تأکید کرد که تأخیر انتخابات پارلمانی در ولایت غزنی به هیچ وجه پذیرفتنی نیست و مردم غزنی با انسجام و هم‌پذیری همیشگی باید طرح مشترک خود را در مورد برگزاری انتخابات غزنی به جانب حکومت ارائه کند.

این درحالی است که رییس جمهور غنی در سفر اخیرش به غزنی نیز تصریح کرده بود که بزرگان و شهروندان این ولایت، طرح و پیشنهاد مشخص‌شان را در مورد برگزاری انتخابات پارلمانی به استاد دانش ارائه نمایند.

حل مشکل انتخابات پارلمانی در غزنی به مردم سپرده شد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد