حلقه-های-پاکستانی-در-ارگ-نفوذ-دارند

سید اسحاق گیلانی، رهبرحزب نهضت همبستگی ملی افغانستان و همچنان نماینده مردم در مجلس، از نفوذ حلقه های پاکستانی در ارگ خبر داد.

به گزارش افغان نیوز: سید اسحاق گیلانی، رهبرحزب نهضت همبستگی ملی افغانستان، امروز سه شنبه( 14 – حمل) درکابل، طی نشستی به رسانه ها گفت:« حلقه های پاکستانی درارگ ریاست جمهوری نیز نفوذ دارند و حکومت وحدت ملی در امر آوردن صلح ناکام است.»

آقای گیلانی افزود، حکومت درامر مبارزه با تروریزم و پایان بخشیدن جنگ در افغانستان اراده ی قوی نداشته و با گذشت هر روز نا امنی و بحران در سراسر کشور درحال افزایش است.

وی ادامه وضعیت کنونی در سراسر کشور را نگران کننده خوانده، اظهار می دارد که کشورهای مانند پاکستان، هند، آمریکا و روسیه بصورت مستقیم به منظور تامین منافع شان در خاک افغانستان دخالت دارند.

او می گوید، حکومت وحدت ملی دست نشانده آمریکایی ها و خلاف قانون اساسی و خواست های مردم می باشد. او گفت، رهبران این حکومت، لبیک گویان اظهارات ترامپ هستند.

رهبر حزب نهضت همبستگی ملی افغانستان تاکید داشت که به سودجویان و حامیان داخلی کشورهای خارجی، هر گز اجازه نمی دهیم که از خاک این کشور، علیه کشورهای دیگر سوء استفاده نمایند.

قابل ذکر است که سید اسحاق گیلانی، رهبر نهضت همبستگی ملی افغانستان در نشستی در اسلام آباد گفته بود که هند از خاک افغانستان علیه پاکستان استفاده می‌کند و حکومت این زمینه را به مداخله‌های دهلی نو در پاکستان فراهم کرده است. اما حکومت، سخنان وی را خلاف منافع ملی خوانده و گیلانی را برای پاسخگویی به لوی سارنوالی فرا خوانده است.

ازسوی هم، شمار زیادی از هواداران گیلانی، حکومت را متهم به سوء استفاه های سیاسی نموده، اظهار می دارند که با نزدیک شدن پروسه انتخابات، برخی حلقات و اشخاص تلاش دارند تا با چنین اعمال شان، چهره های سیاسی کشورا بدنام ساخته و از پروسه انتخابات به حاشیه بکشانند.

حلقه های پاکستانی در ارگ نفوذ دارند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد