حمله-تروریستی-بر-پارلمان-بریتانیا-را-محکوم-می‌کنیم

با تاسف و تاثر اطلاع یافتیم که تروریستان جنایتکار بر پارلمان بریتانیا حمله نموده و باعث کشته و زخمی شدن تعدادی از نیروهای پولیس و شهروندان این کشور گردیده‌ است.

ریاست اجراییه جمهوری اسلامی افغانستان باشدیدترین الفاظ این حلمه جنایتکارانه تروریستی را محکوم می‌‌کند و با ابراز هم‌دردی با خانواده‌های قربانیان٬ برای مجروحان این حادثه شفای عاجل آرزو کرده است

در اعلامیه ی که از سوی دفتر ریاست اجراییه به رسانه ها ارسال گردیده ، آمد است : افغانستان به‌عنوان قربانی تروریزم و دهشت‌افگنی بیش‌تر از هر کشور و ملتی درد و پیامد این‌ نوع حملات بزدلانه و جنایتکارانه را بر اهداف ملکی٬ مکاتب٬‌ دانشگاه‌ها٬ شفاخانه‌ها٬ ادارات دولتی و شهروندان بی‌دفاع درک می‌کند.

تروریست‌ها مجموعه‌ای از جنایتکاران افراطی بی‌رحم و قصی‌القلبی‌اند که به دین، مذهب و قومی مربوط نمی‌شوند. تروریست‌ها پیامی جز وحشت، قتل و کشتار ندارند و دشمن انسانیت و ارزش‌های انسانی به‌شمار می‌روند.

اعلامیه می افزاید : بریتانیا در دوره‌های مختلف در سالیان گذشته از حکومت و استقرار صلح و ثبات در افغانستان حمایت و پشتیبانی همه جانبه کرد‌ه‌است. حکومت و مردم افغانستان قربانی‌ها و همکاری‌های بی‌دریغ و سخاوتمندانه بریتانیا را برای افغانستان فراموش نمی‌کنند و در این لحظات حساس خود را در غم و اندوه مردم این کشور شریک دانسته و آماده هرنوع همکاری می‌باشند.

وقوع حوادثی از این دست، از یک‌سو چهره‌ی زشت و جنایتکارانه تروریست‌ها را به نمایش می‌گذارد و از سوی دیگر نیاز به‌همکاری‌های بیشتر برای مبارزه با تروریزم و دهشت افگنی را در سطح منطقه و بین‌المللی برملا می‌سازد. مقابله با این پدیده شوم از نظر ما نیازمند همکاری‌‌های مشترک تنگاتنگ، تبادله اطلاعات و اعمال فشار بالای حامیان تروریسم است تا جهان از شر این پدیده ننگین برای همیشه در امن و امان باشد.

حمله تروریستی بر پارلمان بریتانیا را محکوم می‌کنیم

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد