حنفی-هیچ-کس-در-لیست-سیاه-امارت-قرار-ندارد

معاون رییس‌الوزرای حکومت طالبان در دیدار با برخی از چهره‌های اهل تشیع، گفته است که هیچ یکی از هموطنان ما در لیست سیاه ا.ا. قرار ندارد.

به گزارش افغان نیوز؛ انعام الله سمنگانی، معاون سخنگوی طالبان در صفحه توییترش نوشته است که مولوی عبدالسلام حنفی، معاون ریاست الوزراء ا.ا.ا. با سید محمد علی جاوید، داکتر انوری و سید باقر حسینی بزرگان اهل تشیع در دفتر خود ملاقات نمود. 

به گفته وی؛ سید محمد علی جاوید و هیئت همراهش نظرات خود را پیرامون حقوق زنان، تعلیم وتربیه، کارمندان اداره پیشین وهموطنان اهل تشیع ارائه کرده است.

در همین حال، آقای حنفی به حقوق مساوی همه اقشار کشور در قانون اسلامی تاکید ورزید و گفت: هیچ یکی از هموطنان ما در لیست سیاه ا.ا. قرار ندارد.

حنفی تصریح کرده که تلاش می‌ورزیم ارزش‌های دینی و ملی مردم افغانستان را حفاظت نمائیم، ظلم، رشوت و زورگویی را از بین ببریم و برای وحدت ملی و آبادی کشور سعی نماییم.

این درحالی است که شاه‌محمود قریشی، وزیر امور خارجه پاکستان که روز گذشته در لاهور درباره برگزاری نشست وزیران خارجه سازمان همکاری‌های اسلامی سخن می‌زد، گفت که تعامل با حکومت طالبان به نفع همه است.

حنفی: هیچ کس در لیست سیاه امارت قرار ندارد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد