حنیف-و-قمی-در-مورد-همکاری‌های-اقتصادی-گفتگو-کردند

وزارت اقتصاد از دیدار دین محمد حنیف، سرپرست این وزارت با حسن کاظمی قمی، سفیر و نماینده ویژه ایران در امور افغانستان خبر داده است.

به گزارش افغان نیوز؛ وزارت اقتصاد روز گذشته (چهارشنبه، 22 قوس) با نشر بیانیه‌ای در ایکس گفته است که در این دیدار دو طرف در مورد تقویت و بهبود همکاری‌های اقتصادی گفتگو کرده اند.

طبق بیانیه، توسعه صادرات و موضوعات ترانزیتی میان ایران و افغانستان از دیگر محورهای گفتگوی دین محمد حنیف و حسن کاظمی قمی بوده است.

در بیانیه‌ وزارت اقتصاد آمده است که در این دیدار آقای مرتضوی معاون سفیر ایران، آقای شیرزادی، مستشار اقتصادی و آقای جوانمرد رایزن بازرگانی سابق ومشاور اقتصادی نماینده ویژه رییس جمهور ایران نیز حضور داشتند.

در این ملاقات بین دو طرف روی تقویت و بهبود همکاری های اقتصادی، توسعه صادرات و موضوعات ترانزیتی میان جمهوری اسلامی ایران و افغانستان بحث همه جانبه صورت گرفت.

این در حالی است که حسن کاظمی قمی، سفیر و نماینده ویژه ایران در امور افغانستان روز گذشته با امیر خان متقی، سرپرست وزارت امور خارجه ا.ا نیز در مورد همکاری‌های سیاسی میان افغانستان و ایران دیدار و گفتگو کرده بود.

حنیف و قمی در مورد همکاری‌های اقتصادی گفتگو کردند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد