حکمتیار-از-درون-خانه-کرایی،-نظام-را-تهدید-می‌کند

عطا محمد نور: "حکمتیار از درون خانه کرایی حکومت که توان بیرون شدن از آنجا را ندارد، طرح بر اندازی نظام را مطرح می‌‌کند، چقدر خنده آور است."

به گزارش افغان نیوز: عطا محمد نور در واکنش به سخنان اخیر گلب‌الدین حکمتیار، رهبر حزب اسلامی گفته است که وی اوج عقده‌مندی، بیچاره‌گی و خبث درونی اش را نشان داد. 

وی با اشاره به گذشته، می‌گوید: مقاومت ما ایستادگی بود برای دفاع از وطن، اما آن طرف حکمتیار هفتاد هزار فرزندان این وطن را قتل عام کرد. 
آقای نور می‌افزاید که ما هیچ گاه این میهن را ترک نکردیم و برای دفاع ازین سرزمین با بهای خون خود ایستادگی نمودیم، اما حکمتیار در آغوش بادارانش‌ در بیرون از کشور لمیده بود. 

نور می‌گوید: کسی که قدرت طلبی و غرور کاذب اش او را به قصاب کابل شهرت بخشید و آرمانش خلاصه شده بود به راکت پراگنی بالای کابل و ویرانی سرزمین، حکایت فرار کردن و شکست‌هایش زبان‌زد همه است. 

به گفته وی؛ حکمتیار پس ازسالها فرار و مسکن گزینی در دربارهای آن‌ سوی مرز، سر تسلیم فرونهاد و تا کنون در قصری که از بیت المال کرایه اش پرداخت می‌گردد، زندگی می‌کند. 
وی گفت: حکمتیار از درون خانه کرایی حکومت که توان بیرون شدن از آنجا را ندارد، طرح بر اندازی نظام را مطرح می‌‌کند، چقدر خنده آور است.

عطا محمد نور به حکمتیار هشدار داد که مقاومت اول را پیروزمندانه به موفقیت رسانیدیم، مقاومت دوم را درصورت نیاز و برای دفاع از کشور و مردم شکل خواهیم داد.

پیش از این، گلب‌الدین حکمتیار، رهبر حزب اسلامی، هشدار داده بود که اگر حکومت افغانستان زندانیان این حزب را آزاد نکند، گردهمایی بزرگی راه‌اندازی خواهد شد که به پایان حکومت اشرف‌غنی منجر شود.

دواخان مینه‌پال، معاون سخنگوی ریاست‌جمهوری نیز در واکنش به سخنان اخیر گلب‌الدین حکمتیار، رهبر حزب اسلامی، گفته است که تنها نیروهای دفاعی و امنیتی حق استفاده از زور را دارند.

حکمتیار از درون خانه کرایی، نظام را تهدید می‌کند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد