حکومت-با-افزایش-پوسته-ها-و-چک-پاینت-ها-امنیت-کابل-را-تامین-میکند

بر اساس برنامه تازه حکومت برای تامین امنیت شهر کابل، نیروهای امنیتی شمار چک پاینت ها و پوسته های امنیتی را افزایش داده و بر گزمه دوامدار در شهر کابل آغاز میکند.

به گزارش افغان نیوز: نشست هماهنگی مسوولین و سخنگویان ارشد سکتورهای امنیتی، انکشافی و سیاسی حکومت با حضور لوی پاسوال سالم احساس، قوماندان زون ۱۰۱، آسمایی کابل برگزار شد.

صدیق صدیقی، رییس مرکز اطلاعات و رسانه های حکومت در نخست، از طرح امنیتی تازه حکومت به هدف تامین امنیت شهر کابل استقبال نموده گفت که طرح یاده شده بر بنیاد برنامه ی حکومت به هدف تامین امنیت شهر کابل در شش ماه آینده روی دست گرفته شده اما از آن جایی آگاهی لازم به مردم در این زمینه داده نشده بود، بازتاب منفی آن بیشتر بود.

سالم احساس قوماندان زون ۱۰۱ آسمایی کابل برنامه تازه امنیتی کابل را به حاضرین مجلس تشریح نمود.

احساس گفت که برنامه تازه امنیتی شهر کابل، یک پلان امنیتی و اصلاحی کوتاه مدت، میان مدت ودراز مدت به هدف تامین امنیت شهروندان کابل بوده است.

قوماندان زون ۱۰۱ آسمایی کابل گفت که در کنار تامین امنیت شهروندان کابل، تامین امنیت ساحات دیپلوماتیک کابل نیز از دیگر اولویت های حکومت افغانستان بوده است.

به گفته ی وی، افراز۲۴ چک پاینت، تهیه سکنرها و زیر پوشش قرار دادن۴۲ پوسته امنیتی بخشی دیگری از پلان نو امنیتی در شهر کابل بوده است.

قوماندان زون ۱۰۱ آسمایی کابل افزود که بربنیاد پلان تازه وسایط تناژ بلند نخست چک و  بررسی شده و پس از آن اجازه داخل به شهر کابل را می یابند.

وی هم چنین گفت که بر بنیاد پلان تازه، شماری از چک پاینت ها در مرکز شهر کابل که موثریت نداشته اند، برداشته خواهند شد.

احساس همین گونه  گفت ۸۰ عراده موتر سایکل به  هدف تامین امنیت گزمه های دوامدار را شروع خواهند کرد.

به گفته وی، تغییرات به هدف اصلاحات در اداره های پولیس و بهبود وضعیت امنیتی شهروندان کابل جریان داشته و سه اسکنر که توسط آن چک و کنترول افراد و وسایط انجام می شود، در سه دروازه، جنوبی، شرقی و غربی کابل فعال شده و به زودی در دروازه شمالی کابل نیز فعال می گردد.

همچنان در این نشست نماینده گان ماموریت حمایت قاطع پشتیبانی خویش را ا زاین طرح حکومت اعلام نمودند.

در این نشست، نمایندگانی از شاروالی،  ترافیک کابل واطفاییه نیز دیدگاه های شانرا شریک ساخته و در پایان تصمیم بر آن شد تا  قوماندانی زون ۱۰۱ آسمایی مسوولیت اطلاع رسانی و آگاهی دهی به مردم و رسانه ها را داشته باشند و در کنار آن سایر نهادهای ذیربط حکومتی در تطبیق برنامه تازه امنیتی، قوماندانی زون ۱۰۱ آسمایی کابل را همکاری نمایند.

حکومت با افزایش پوسته ها و چک پاینت ها امنیت کابل را تامین میکند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد