حکومت-بر-درصد-خاک-افغانستان-حاکمیت-دارد

سخنگوی حزب جنبش ملی می گوید که برگشت جنرال دوستم به نفع کشور می باشد، زیرا حکومت یک سال قبل بر ۷۵ درصد خاک افغانستان حاکمیت داشت اما اکنون ۲۵ درصد حاکمیت دارد.

به گزارش افغان نیوز: بشیر احمد ته ینج، سخنگوی حزب جنبش ملی، امروز پنج شنبه(4، اسد) در نشست اعلام موجودیت ائتلاف بزرگ ملی افغانستان گفت: ائتلاف ملی بزرگ افغانستان نسخه نجات افغانستان است و مردم از این ائتلاف همه جانبه حمایت می کنند.

وی افزود؛ ائتلاف ملی بزرگ افغانستان برای باخت شکل نگرفته است بلکه برای نجات کشور طی چندین جلسه شکل گرفته است.

سخنگوی حزب جنبش ملی تاکید داشت که جامعه جهانی از ائتلاف حمایت می کند و همچنین برگشت جنرال دوستم به نفع کشور می باشد، زیرا حکومت در یک سال قبل بر ۷۵ درصد خاک افغانستان حاکمیت داشت اما اکنون ۲۵ درصد حاکمیت دارد.

آقای ته ینج می افزاید که ما در رابطه به سرنوشت نظام الدین قیصاری بی تفاوت نیستیم، زیرا او کسی است که برای نجات مردم خود سال ها جنگ کرده است. وی افزود که تا هنوز سرنوشت ۱۴ نفر معلوم نیست. بی احترامی به نظام قیصاری باعث شده که مردم از رفتار حکومت ناراض باشند.

وی تصریح کرد که مردم این بار در سرک ها بر آمده اند و اعتراض کرده اند اما اگر به مشکلات جاری در کشور و موضوع قیصاری رسیدگی صورت نگیرد، مردم این بار به سرک ها خانه می سازند.

از سوی هم انور الحق احدی، رهبر جبه ملی افغانستان گفت که ایجاد اپوزیسیون در افغانستان یک ضرورت بوده و رهبران اتئلاف ملی افغانستان یک طرح کامل و جامعه برای نجات افغانستان دارند.

حکومت بر 25 درصد خاک افغانستان حاکمیت دارد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد