حکومت-به-محرومیت-های-تاریخی-نقطه-پایان-می-گذارد

رییس جمهوری غنی در دیدار با شماری از علمای دینی ولایت بامیان گفت؛ حکومت به خاطر تامین عدالت، ارادۀ قاطع دارد و تلاش می کند که به محرومیت های تاریخی در سراسر کشور نقطه پایان بگذارد.

به گزارش افغان نیوز: محمد اشرف غنی، رییس جمهوری کشور در این دیدار تاکید داشت که اساس ایجاد نظام اسلامی را عدالت تشکیل می دهد و حکومت به خاطر تامین عدالت، ارادۀ قاطع دارد و تلاش می کند که به محرومیت های تاریخی در سراسر کشور نقطه پایان بگذارد.

وی افزود که وفاق مذهبی ما یکی از نقاط کلیدی امنیت ملی می باشد و بامیان به خاطر همزیستی و تحکیم وفاق مذهبی الگو است. رئیس جمهور خطاب علمای بامیان گفت: به هیچ کسی اجازه ندهید که این وفاق مذهبی و همزیستی را صدمه برساند.

رئیس جمهور گفت که به خاطر ازدیاد امتیازات علما، هدایت داده ام و همچنان افزایش تشکیل ملا امامان زیر نظر است. وی از علمای دینی خواست که روی طرحی کار نمایند که بر اساس آن مساجد در تدریس مضامین دینی دخیل ساخته شوند.

در همین حال سرور دانش، معاون دوم رئیس جمهور نیز ضمن تشکر از نقش علمای بامیان، گفت که علمای بامیان در قسمت تحکیم وحدت ملی، زدودن افکار افراطی و ایجاد یک فضای همزیستی، الگو بوده اند.

آقای دانش همچنان از علمای دینی بامیان به خاطر اینکه از آثار و تالیفات شان در داخل و خارج کشور استفاده صورت می گیرد، ابراز امتنان کرد.

حکومت به محرومیت های تاریخی نقطه پایان می گذارد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد