حکومت-حق-برکناری-نور-و-جنرال-رازق-را-ندارد

دفتر ولایتی حزب جمعیت اسلامی در غزنی طی نشستی، حمایت شان را از عطا محمد نور، والی بلخ و جنرال عبدالرازق، فرمانده پولیس قندهار اعلام داشتند.

به گزارش افغان نیوز: دفتر ولایتی حزب جمعیت اسلامی افغانستان در غزنی امروز سه شنبه(19 جدی) طی یک نشست از عطا محمد نور، والی بلخ اعلام حمایت نمود.

داکتر اسمعیل خنجر، معاون ولایتی حزب جمعیت در غزنی گفت: حکومت حق برکناری عطا محمد نور و جنرال رازق را ندارد و ما حمایت های قاطع مان را از عطا محمد نور اعلان میداریم.

خنجر افزود: پس از گذشت ۳ سال از شکل گیری حکومت وحدت ملی، رئیس جمهور و حکومت تا کنون پایبند به توافقات انجام شده شان نبوده و با سیاست تک قومی به پیش رفته که هیچگاه مورد قبول مردم نیست.

او افزود: میان حزب جمعیت و حکومت صحبت هایی جریان دارد که اگر به توافق نرسند ما مردن برای حق خواهی دست به کار خواهیم شد و برای گرفتن حق مان آماده قربانی دادن هستیم.

حمیدالله سروری، وکیل شورای ولایتی غزنی گفت: حکومت با حذف چهره های سیاسی و مطرح میخواهد راه را برای انحصار و تک قطبی کردن قدرت هموار سازد اما حکومت انحصاری و تک قومی هیچگاه مورد قبول نیست.

او بیان داشت: مردم با استفاده از حق رای شان خواستند تا سرنوشت شان را خود رقم بزنند اما متاسفانه چنین نشد و حکومت به وعده های شان عمل نکرد.

سروری اظهار داشت: ما اجازه نمی دهیم کسی با سرنوشت ما قمار سیاسی بزند و اگر معاهدات توافق نامه سیاسی میان رییس جمهور و رئیس اجراییه عملی نشود ما دیگر تابع حکومت مرکزی نخواهیم بود.

سروری، راه تفاهم و هم پذیری را کلید حل مشکلات کشور دانست و اضافه نمود که مردم هیچ مشکلی با هم ندارند و سیاست مداران و سیاست های حکومت مشکل اساسی این وضعیت در کشور است.

حکومت حق برکناری نور و جنرال رازق را ندارد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد