حکومت-در-پی-بیرون-راندن-مجاهدین-است

شماری از مسوولان در پیوند به حذف الله گل مجاهد و شیر علی احمدی از لیست کاندیدا پارلمان می گویند که حکومت میخواهد مجاهدین را از قدرت بر کنار سازد.

به گزارش افغان نیوز: علم گل کوچی، نماینده مردم کوچی، امروز شنبه( 13، اسد) در کابل گفت که مردم علیه قانون شکنی حکومت ایستاد میشوند و ۴ دروازه کابل را مسدود می سازند؛ زیرا کمیسیون به دستور حکومت بدون کدام دلیل و ارائه سند، الله گل مجاهد و شیر علی احمدی را به اتهام دست داشتن با افراد مسلح غیر مسوول از لیست کاندیدای پارلمان خارج کرده است.

وی هشدار داد که بیرون راندن افراد مطرح و مجاهد میتواند افغانستان را یک بار دیگر به بحران مواجه سازد.

الله گل مجاهد، وکیل برحال مردم در این مورد گفت؛ کمیسیون سمع شکایات هیچ گونه دلیل و اسنادی ندارد تا ثابت کند که ما با افراد مسلح غیر مسوول دست داشته باشیم. بنابراین اگر کمیسیون سمع شکایات تا دو روز دیگر به خواست ما جواب مثبت ندهد، مردم خود تصمیم خواهند گرفت.

وی تصریح کرد که در خارج کردن شماری از افراد از لیست کاندیدا پارلمانی، رئیس و مشاور امنیت ملی نیز دست داشته اند. بنابراین اگر اشرف غنی یا سفارت آمریکا میخواهند الله گل مجاهد را برکنار کند موفق نمیشود، زیرا ما کسانی نیستیم که حکومت بدون ارائه سند و دلیل منطققی ما را برکنار سازد.

حکومت در پی بیرون راندن مجاهدین است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد