حکومت-مصروف-کمپاین-انتخاباتی-است

شماری از اعضای مجلس سنا می گویند که حکومت مسوولیت اصلی اش را کنار گذاشته و سرگرم کمپاین های غیر قانونی کاندیداهای انتخاباتی می باشد.

به گزارش افغان نیوز: محمدعلم ایزدیار، معاون اول مجلس سنا امروز یکشنبه( 23 - ثور) گفت:" ارگان های امنیتی و دفاعی به جای جلوگیری از جنگ و تامین امنیت شهروندان، کمپاین های غیرقانونی را به نفع کاندیداهای انتخاباتی آغاز کرده است."

وی افزود، دولت باید روش و مدیریت جنگ را برای تامین صلح و دفاع از حملات خارجی و کشورهای همسایه تغییر دهد.

ایزدیار گفت، نیروهای خارجی باید به اساس پیمان امنیتی شان تعهد نمایند که دیگر منافع ملی را قربانی منافع کشورهای شان نکنند، و نیروهای امنیتی را جهت مبارزه علیه مخالفین مسلح و دشمنان افغانستان تجهیز نمایند.

وی خاطرنشان ساخت، جنگ افغانستان جنگ استخباراتی است و پاکستان نیز در برابر افغانستان روش مداخله را روی دست گرفته و خواهان پایان بخشیدن جنگ و تحقق صلح نیست.

از سوی هم؛ گلالی اکبری، یکتن از اعضای مجلس سنا، وضعیت امنیتی را در سراسر کشور نگران کننده خوانده، گفت:"  تعداد زیادی از ولسوالی های ولایات شمال، تحت تصرف مخالفان مسلح قرار دارند و اکنون نیز جنگ و حملات دشمن بالای این مناطق به شدت جریان دارد."

وی افزود،  در این حملات هیچ نوع هماهنگی میان پولیس محلی و مرکزی در اثر بی کفایتی منسوبین حوزه ها و حکومت مرکزی  وجود ندارد.

این درحالی است که با وجود نا امنی ها و شرایط بد امنیتی در سراسر کشور، شمار از اعضای شورای ملی شاکی از آن هستند که حکومت و منسوبین امنیتی وظیفه اصلی شان را کنار گذاشته و به کمپاین های غیرقانونی کاندیداهای انتخاباتی مصروف هستند.

حکومت مصروف کمپاین انتخاباتی است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد