حکومت-وحدت-ملی-برای-آمریکا-قابل-اعتماد-است

مشاور امنیت ملی آمریکا امروز در دیدار با داکتر عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه کشور، حکومت وحدت ملی را شریک قابل اعتماد آمریکا خطاب کرد.

به گزارش افغان نیوز: دکتور عبدالله عبدالله رییس اجراییه کشور صبح امروز(یک‌شنبه) با جنرال هربرت مک‌‌ ماستر مشاور امنیت ملی ایالات متحده امریکا ملاقات کرد.

در این دیدار، آقای مک‌ ماستر با ابراز رضایت از پیش‌رفت‌های سالیان اخیر در افغانستان، حمایت ایالات متحده را از حکومت وحدت ملی ابراز داشت.

مشاور امنیت ملی امریکا در ادامه صحبت‌های خویش گفت که حکومت وحدت ملی از هم‌پیمانان و شرکای قابل اعتماد ایالات متحده است و این کشور به همکاری‌های همه‌جانبه و نزدیک خویش با افغانستان در عرصه‌های مختلف، به ويژه مبارزه با تروریزم، تقویت مردم‌سالاری، اصلاحات و مبارزه با فساد ادامه می‌دهد.

رییس اجراییه جمهوری اسلامی افغانستان با سپاسگذاری و تقدیر از حمایت‌های همه جانبۀ ایالات متحده امریکا از افغانستان و تاکید روی همکاری‌های مشترک در مبارزه با تروریزم، تقویت نیروهای مسلح افغانستان و مردم‌سالاری، از تعهد حکومت وحدت ملی بر اصلاحات پایدار اطمینان داد.

در این نشست، همچنان آخرین وضعیت سیاسی و امنیتی در افغانستان، همکاری دوجانبه و نزدیک دو کشور در بخش‌های اقتصادی، سرمایه‌گذاری و رشد و تقویت بخش خصوصی مورد بحث و تبادل نظر قرارگرفت.

حکومت وحدت ملی برای آمریکا قابل اعتماد است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد