خاک-افغانستان،-خاک-مجاهدین-است

الله گل مجاهد، نماينده مردم کابل در ولسى جرگه می گوید؛ خاک افغانستان خاک مجاهدین بوده و مردم باید به کسانی رای دهند که در این وطن بزرگ شده و برای مردم خدمت می کنند.

به گزارش افغان نیوز: الله گل مجاهد، نامزد انتخابات پارلمان، روز پنج شنبه(12، میزران) گفت که خاک افغانستان خاک مجاهدین بوده و مردم باید به کسانی رای دهند که در این وطن بزرگ شده و برای مردم این وطن خدمت کرده اند.

وی افزود؛ بنابراین مردم نباید به کسانی رای دهند که وکیل یک ولایت می باشند و خدمات شان را نیز برای همان ولایت ارائه می کنند، بلکه به کسانی رای دهند که برای تمام مردم افغانستان خدمت کنند و هدف تجارت در خانه ملت را نداشته باشند.

الله گل گفت که مردم هوشیار شوند و به وکیلی رای دهند که با سر نوشت شان معامله نکنند و اعتماد شان را نفروشند، بلکه در راستای گام بردارند که حکومت و قوه قضائیه در برابر پارلمان پاسخگو باشند. زیرا اکثر نمایندگان کنونی از خانه ملت تجارت درسته کرده و نه تنها غیر حاضر هستند بکله برای خوش گزرانی در خارج از کشور به سر می برند.

وی همچنان تصریح کرد؛ زمانی که یک افغان به داخل ارگ وارد می گردد، بیش از ده بار تلاشی می شود و حتی اجازه انتقال یک قلم را به وکیل نمی دهد اما یک امریکایی با سلاح اش داخل ارگ می گردد و این توهین به افغان ها است.

خاک افغانستان، خاک مجاهدین است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد