خلیل‌زاد-در-قطر-نیستم،-از-بهار-واشنگتن-لذت-می‌برم

زلمی خلیل‌زاد اعلام نموده که گزارش‌ها مبنی بر آغاز ششمین دور گفت‌وگوهای صلح میان نماینده‌گان امریکا و گروه طالبان در قطر درست نیست؛ اکنون من از بهار گوارای واشنگتن لذت می‌برم.

به گزارش افغان نیوز: زلمی خلیل‌زاد، نماینده ویژه امریکا در امور صلح افغانستان امروز سه شنبه(27، حمل) در توییتی نوشته است: «گزارش‌ها مبنی بر این‌که گویا من در دوحه هستم، درست نیست. من از بهار گوارای واشنگتن لذت می‌برم.»

از سوی هم، نماینده‌ی ویژه‌ی امریکا در امور صلح افغانستان با ابراهیم کالین، مشاور ارشد رجب‌طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه در واشنگتن دیدار کرده است. آقای خلیل‌زاد گفته است که امریکا قدردان تعهد ترکیه در قبال افغانستان است و از تمایل این کشور برای حمایت پروسه صلح افغانستان استقبال می‌کند.

این درحالی است که پیش از این، شماری از رسانه‌ها پاکستانی و داخلی به نقل از شاه‌محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان از آغاز ششمین دور گفت‌وگوهای رسمی میان نماینده‌گان امریکا در دوحه، پایتخت قطر خبر داده بود.

به گزارش رسانه‌ها؛ وزیر خارجه پاکستان روز یک‌شنبه در شهر ملتان این کشور به خبرنگاران گفته بود که نماینده‌گان امریکا و گروه طالبان روز دوشنبه، ۲۶ حمل با هم دیدار می‌کنند.

انتظار می‌رود که ششمین دور گفت‌وگوهای رسمی نماینده‌گان امریکا  و گروه طالبان در آینده نزدیک در دوحه پایتخت قطر برگزار شود.

خلیل‌زاد: در قطر نیستم، از بهار واشنگتن لذت می‌برم

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد