خلیل‌زاد-پاکستان-و-طالبان-را-به-ببر-كاغذى-تبدیل-کرد

رییس پیشین امنیت ملی می‌گوید که زلمی‌ خلیل‌زاد از طالبان و پاکستان، چنان يك ببر كاغذى هولناک ساخت كه تمام کشورهای منطقه و بازیگران جهانی به آن باور کردند.

به گزارش افغان نیوز: رحمت‌الله نبیل، رییس پیشین امنیت ملی در صفحه رسمی فسبوک‌اش نوشته است؛ متاسفانه داكتر صاحب خليل‌زاد از طالبان و پاکستان، چنان يك ببر كاغذى هولناک ساخت كه تمام کشورهای منطقه و بازیگران جهانی به آن باور کنند و آن ها را بخشی از بازی حساب کنند؛ اما در واقعیت اینها ببر اصلى نيستيد، در همان شکل کاغذی هم کارتونی پشک‌های صحرایی هستند. 

به گفته وی؛ اکنون دستگاه پالیسی آنها، فكر مي‌كنند كه با كشتن افغان‌های بي‌گناه  مي‌توانند خود را ببر ثابت بسازند. 

آقای نبیل می‌گوید که خلیل‌زاد در اين طرف از جبهه‌ى "جمهوريت" نیز تجارت ساخت و آنقدر دندان‌هاى جمهوريت را از طريق داكتران مقرر شده شان به نام متخصصين جمهوريت كشيدند كه حال هر قدر جمهوريت، جمهوريت نعره مي‌كشند! كسى باور نمي‌كنند!

نبیل افزود که جمهوریت واقعی، روشنفکران، علماء، جوانان، زنان، کسبه کاران و نظامیان و باقی مردمی هستند که در دو طرف، صدایشان شنیده نمی شود. 

به باور وی؛ مردمی که در طی قرن‌ها، از کیانیان و اشکانیان تا امروز، همیشه مستقل و آزاده بوده اند، امروزه هم از نقاط مختلف افغانستان، متحدانه برای دفاع از فرهنگ و شرف و عزتشان، ایستاده اند و به هر دو گروه جعلی و جعل کار، نه! می گویند.

این درحالی است که روز گذشته، مارشال دوستم در کابل وعده سپرد که اگر شورای امنیت و رییس جمهور غنی اجازه دهد، طالبان را در صورت ناکامی روند صلح، سرکوب خواهد کرد.

خلیل‌زاد پاکستان و طالبان را به ببر كاغذى تبدیل کرد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد