خیرخواه-ا-ا-خواهان-روابط-مثبت-با-جهان-است

 خیرالله خیرخواه، سرپرست وزارت اطلاعات و فرهنگ ا.ا در دیدار با پاول کلومن بکن، کاردار سفارت ناروی برای افغانستان گفته است، امارت اسلامی خواهان گسترش بیشتر روابط دوجانبه با کشورهای جهان است.

به گزارش افغان نیوز؛ آقای خیرخواه در این دیدار، گفتگو و تفاهم را یگانه راه اساسی برای بیرون رفت از مشکلات کنونی خوانده است.

درهمین‌حال، کاردار سفارت ناروی در باره نشست سوم دوحه پیرامون افغانستان معلومات داده و این نشست را برای افغانستان مهم عنوان کرده است.

گفتنی است که امارت اسلامی افغانستان نشست هماهنگی برای اشتراک در نشست سوم دوحه به سرپرستی مولوی امیرخان متقی، سرپرست امور خارجه با حضور مولوی ذبیح‌الله مجاهد، سخنگوی امارت اسلامی و سایر مقام‌های امارت اسلامی برگزار کرده است.

 آقای متقی در این نشست گفته است که براساس هدایت رهبری امارت اسلامی، هیأت امارت اسلامی به ریاست ذبیح‌الله مجاهد در نشست سوم دوحه اشتراک می‌کند.

در این نشست هماهنگی، مقام‌های ا.ا در مورد اعضای هیأت حکومت در نشست سوم دوحه، تحریم‌ها بر نظام مالی و بانکی افغانستان، چالش‌ها در برابر توسعه سکتور خصوصی و اقدامات امارت اسلامی علیه مواد مخدر نیز گفتگو شد.

 

خیرخواه: ا.ا خواهان روابط مثبت با جهان است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد