دانش-تیم‌های-انتخاباتی-باید-به-فیصله‌‌-کمیسیون-احترام-بگذارند

معاون دوم ریاست جمهوری از تمام جوانب ذیدخل انتخابات خواست که به فیصله‌‌ کمیسیون انتخابات احترام بگذارند.

به گزارش افغان نیوز: سرور دانش، معاون دوم ریاست جمهوری امروز جمعه (17 عقرب) در مراسم تجلیل از دوازدهمین سالروز شهادت سید مصطفی کاظمی در کابل صحبت می‌کرد، از تمام جوانب ذیدخل انتخابات خواست که به فیصله‌‌ کمیسیون انتخابات احترام بگذارند.

آقای دانش گفت:" تیم دولت ساز به 5 اصل که احترام به قانون، احترام به همه دیدگاه‌ها‌، احترام به استقلالیت کمیسیون‌های انتخاباتی و فیصله‌های آن، حمایت از تامین شفافیت و پذیرفتن نتایج انتخابات می‌باشد باور کامل داشته از تمام جناح‌های دیگر نیز می‌خواهیم که به این 5 اصل احترام بگذارند".

وی بیان داشت که هیچ کسی حق ندارد به انتخابات به عنوان یک ابراز نگاه کرده و نظر شخصی خود را بالای آن تحمیل کند.

آقای دانش همچنان از کمیسیون انتخابات خواست که هرچه زودتر نتایج انتخابات ششم میزان ریاست جمهوری را اعلام کند و مطابق قوانین انتخابات مستقلانه عمل کنند.

در همین حال، محمد یونس قانونی، معاون پیشین ریاست جمهوری نیز بر شفافیت نتایج انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرده گفت که خواست سیاسیون افغانستان، برگزاری انتخابات که حکم قانون اساسی است بود، هیچ کسی حق ندارد در برابر این اصل ایستاده شود.

این درحالی است که حوا علم نورستانی، رییس کمیسیون انتخابات از آمادگی‌هایش برای بازشماری نزدیک به دو هزار محل رأی‌دهی در ۳۴ ولایت افغانستان خبر داد اما تصریح نمود که یکی از تیم‌های انتخاباتی مانع این روند می‌شود.

دانش: تیم‌های انتخاباتی باید به فیصله‌‌ کمیسیون احترام بگذارند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد