دانش-راهی-جز-سوکوب-طالبان-نیست

معاون دوم ریاست جمهوری در واکنش به انفجار موتربمب در ولایت لوگر اعلام نموده که هیچ چیزی جز سرکوب طالبان و انتقام از دشمن، مردم را آرام نمی‌سازد.

به گزارش افغان نیوز: سرور دانش، معاون دوم ریاست جمهوری با نشر اعلامیه گفته است که حادثه خونین شهر پل علم ولایت لوگر ماهیت طالبان و دشمنان مردم افغانستان را یک بار دیگر آشکار ساخت و پرده از چهره ضد انسانی آنان بر داشت. 

وی می‌گوید: این جنایت ضد بشری نشان داد که گروه طالبان و حامیان آن اراده ای برای صلح و آشتی ندارند و از هر فرصتی برای کشتار و جنایت استفاده می کنند. 

به باور دانش؛ دشمنی که در ماه مبارک رمضان انسان‌های بی‌گناه و جوانان داوطلب امتحان کانکور را این گونه وحشیانه به شهادت می رساند، فقط فرصت‌های به دست آمده برای صلح را خنثی می سازد و بر تداوم خشونت و جنگ اصرار می‌ورزد. 

آقای دانش تصریح نمود که اکنون راه ما بیش از هر زمان دیگر روشن است و هیچ چیزی جز سرکوب تروریستان و انتقام از دشمن، مردم را آرام نمی سازد. 

معاون دوم ریاست جمهوری تاکید داشت که نیروهای امنیتی کشور با تمام توان در مقابل تروریسم هم چنان ایستاده اند و مبارزه خواهند کرد.

در همین حال، محمد اشرف غنی، رییس جمهور کشور نیز به نیروهای امنیتی هدایت داد تا این جنایت بشری طالبان را بی‌پاسخ نگذارند.

این درحالی است که وزارت داخله می‌گوید که در نتیجه انفجار موتر بمب در شهر پل‌علم مرکز ولایت لوگر ۱۴ تن کشته و ۹۰ تن دیگر زخم برداشته اند.

دانش: راهی جز سوکوب طالبان نیست

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد