دانش-مبارزه-با-تروریسم-یک-ضرورت-جدی-است

معاون دوم رییس جمهور در دیدار با سفیر ونماینده دایمی سازمان همکاری های اسلامی گفته است که مبارزه با فرقه گرایی، تبعیض نژادی و تروریسم بعنوان سه موضوع اصلی کنفرانس سران سازمان همکاری های اسلامی در ترکیه، یک ضرورت اساسی است که باید تلاش جدی صورت بگیرد.

به گزارش افغان نیوز: حسین افنی بوتسالی، سفیر ونماینده دایمی سازمان همکاری های اسلامی درکابل، امروز دوشنبه(21 حوت) با استاد سرور دانش، معاون دوم رییس جمهور دیدار و در موضوعات مورد نظر گفتگو کرد.

سفیر سازمان همکاری های اسلامی، برایجاد هماهنگی میان کشور های عضو این سازمان برای استقرار صلح دایمی در افغانستان تأکید کرده و افزود که این سازمان مصمم است که در راستای برقراری صلح عادلانه و دایمی در افغانستان، به صورت همه جانبه تلاش کند.

آقای بوتسالی گفت که نمایندگی سازمان همکاری های اسلامی در کابل، تلاش می کند که طرف های درگیر در قضایای افغانستان را برای رسیدن به صلح پایدار همکاری کند.

استاد سرور دانش، معاون دوم رییس جمهور از فعالیت نمایندگی سازمان همکاری های اسلامی در کابل ابرازخرسندی کرده و تأکید ورزید که حکومت افغانستان هرگونه همکاری لازم را با سازمان همکاری های اسلامی انجام خواهد داد.

معاون رئیس جمهور با اشاره به ضرورت مبارزه با فرقه گرایی، تبعیض نژادی و تروریسم بعنوان سه موضوع اصلی کنفرانس سران سازمان همکاری های اسلامی در ترکیه، تصریح کرد که وحدت وهمبستگی کشور های اسلامی برای تأمین عدالت و صلح دایمی در کشور های اسلامی یک ضرورت اساسی است که سازمان همکاری کشورهای اسلامی برای تحقق آن باید تلاش جدی به خرج دهد.

استاد دانش تأکید کرد که رابطه دولت جمهوری اسلامی افغانستان، با همه کشور های اسلامی براساس اصول اسلامی و احترام متقابل استوار است. وی همکاری کشور های اسلامی را در ایجاد صلح دایمی در منطقه یک مسؤلیت اسلامی عنوان کرده و نسبت به آن تأکید ورزید.

دانش: مبارزه با تروریسم یک ضرورت جدی است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد