داوودزی-در-راس-یک-هیات-دولتی-به-آلمان-رفت

رییس دبیرخانه‌ی شورای عالی صلح و نماینده‌ رییس‌جمهور در امور منطقه‌ای در رأس یک هیأت بلند رتبه‌ی دولتی عازم آلمان شده است.

به گزارش افغان نیوز: شورای عالی صلح کشور امروز یک شنبه(22، ثور) با نشر اعلامیه گفته است که محمدعمر داودزی، رییس دبیرخانه‌ی این شورا و نماینده‌ی رییس‌جمهور در امور منطقه‌ای برای اجماع صلح در رأس یک هیأت بلند رتبه‌ی دولتی عازم آلمان شده است.

در اعلامیه این شورا آمده است که آقای داوودزی در جریان این سفر با مقام‌های ارشد آلمان در مورد روند صلح افغانستان و اجماع بین‌المللی در مورد صلح گفتگو خواهد کرد.

شورای عالی صلح در ادامه تصریح کرده است که آقای داوودزی پس از دیدار با مقام‌های آلمانی، برای گفتگو در مورد روند صلح افغانستان با سوشما سواراج، وزیر خارجه‌ و شماری دیگر از مقام‌های هندی به دهلی‌نو سفر خواهد کرد.

این درحالی است که ملا عبدالغنی برادر معاون سیاسی گروه طالبان و رییس دفتر این گروه در قطر چندی پیش با مارکس پوتزیل فرستاده ویژه ی آلمان برای افغانستان و هیأت همراهش در شهر دوحه ی قطر دیدار کرد. گروه طالبان با نشر خبرنامه یی گفته بود که در این دیدار دو طرف روی حل مسأله افغانستان به گونه صلح آمیز، گفت و گوهای جاری با هیأت امریکایی و جلوگیری از تلفات ملکی بحث نمودند.

داوودزی در راس یک هیات دولتی به آلمان رفت

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد