داکتر-عبدالله-به-نیویارک-رفت

عبدالله عبدالله، رییس اجرایی حکومت وحدت ملی، صبح امروز یک‌شنبه (۱میزان)، در رأس یک هیأت بلندرتبۀ دولتی جهت اشتراک در هفتاد و سومین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد عازم نیویارک شد.

به گزارش افغان نیوز: دفتر مطبوعاتی ریاست اجراییه حکومت وحدت ملی با نشر خبرنامه‌ای گفته است که عبدالله عبدالله در این سفر به نمایندگی از دولت افغانستان در هفتاد و سومین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد سخنرانی خواهد کرد.

او در جریان این سفر، دیدگاه‌های رسمی حکومت وحدت ملی را در عرصه‌ی سیاسی، ‌امنیتی، مبارزه با تروریزم، ‌مبارزه با مواد مخدر، همکاری‌های منطقه‌ای، تقویت و تداوم همکاری‌های بین المللی با افغانستان، برگزاری انتخابات پارلمانی، شورای‌های ولسوالی و ریاست جمهوری، دستاوردهای افغانستان در عرصه حکومت‌داری، مبارزه با فساد، آموزش و پرورش، توانمندسازی زنان، پیش‌رفت‌ها و برنامه‌های اقتصادی، تلاش برای دست یافتن به توسعه‌ی پایدار به اساس طرح هزار‌ه‌ی سازمان ملل و چالش‌های داخلی و منطقه‌ای مطرح خواهد کرد.

در خبرنامه آمده است رییس اجرایی حکومت وحدت ملی همچنان در حاشیۀ اجلاس سالانۀ مجمع عمومی سازمان ملل متحد با دبیرکل سازمان ملل متحد، روسای جمهور، نخست وزیران و وزرای خارجه تعدادی از کشورها و روسای شماری از سازمان‌های بین‌المللی دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.

داکتر عبدالله به نیویارک رفت

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد