در-بزرگترین-رقابت-کاریابی-در-کابل-یک-بانو-مقام-اول-کسب-کرد

با اعلام نتایج امتحان تحریری شرکت کنندگان بست های برنامه ملی توزیع تذکره الکترونیکی که از ۶۵۰۰ تن آزمون اخذ شد، یک بانو بلند ترین نمره را از آن خود کرد.

به گزارش افغان نیوز: کمیسیون اصلاحات اداری و خدمات ملکی بیان کرده که ٤٩۲ نفر از ٣٣ ولايت کشور عالى ترين نمرات امتحان تحريرى بست هاى برنامه ملی توزيع تذكره الكترونيكى را كسب كرده اند.

درين امتحان كه از سوی كميسيون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملكی به همكارى نهاد هاى مرتبط حكومتى و تحت نظارت نهاد های مختلف حكومتی و غير حكومتی برگزار شده بود، حدود ۶۵۰۰ تن از سراسر كشور شامل بانوان و آقايان، شركت كرده بودند.

قرار است ازين ميان، ٤٩۲ تن در بست های كاركنان قراردادی برنامه ملی توزيع تذكره الكترونيكی جذب شوند.

در مرحله بعدی کسانی که بلندترین نمره را کسب کرده اند باید آزمون تقریری را نیز سپری نماید.

در این آزمون بانو ستاره از ولايت كابل با كسب ۲۵٣ نمره مقام اول را کسب کرده و محمد آصف از ولايت ميدان وردک با كسب ۲٤٣ نمره، مقام دوم را به خود اختصاص داده است.

كميسيون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملكی به ايشان تبريک گفته و به آنعده اشخاصيكه درين امتحان بلندتر از۱۸۰ نمره كسب كرده اند و شامل فهرست ٤٩۲ نفری نميشود، خبر ميدهد كه اين افراد شامل فهرست ذخيره يی كميسيون بوده و در استخدام های احتمالى مشابه آينده بدون امتحان تحريرى، حق اولويت استخدام را دارند. اما در این آزمون ولایت نیمروز تنها ولایتی است که هیچ نامزدی نداشت.

با این وجود این آزمون با انتقاد های نیز همراه بوده است.

در بزرگترین رقابت کاریابی در کابل یک بانو مقام اول کسب کرد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد