در-هر-ولسوالی-زابل-یک-مسجد-اعمار-می-گردد

رییس جمهور غنی در دیدار با اعضای شورای ولایتی زابل وعده سپرد که در هر ولسوالی این ولایت یک مسجد به گونه پخته و اساسی اعمار می گردد و سایر مساجد نیز ترمیم و بازسازی خواهند شد.

به گزازش افغان نیوز: محمد اشرف غنی، رییس جمهور کشور در جریان سفرش به ولایت زابل با رئیس و اعضای شورای ولایتی آن ولایت دیدار کرد و مشکلات، خواست ها و پیشنهادات آنان را استماع نمود.

اعضای شورای ولایتی زابل مشکلات، خواست ها و پیشنهادات شان را در رابطه به گمرک، ایجاد کندک سرحدی، توجه به میدان هوایی و کاریزها، جلوگیری از فساد اداری، تخصصی شدن شفاخانه ولایتی، ایجاد پوهنځی های زراعت و شرعیات در پوهنتون زابل، استخدام کادرهای زابل، بازسازی سرک ها، توجه به مراکز صحی، گسترش برنامه میثاق شهروندی به ولسوالی ها و افزایش سهمیه حجاج ولایت زابل با رئیس جمهور شریک ساخت.

رییس جمهور غنی در این دیدار گفت که حکومت در خصوص حل مشکلات و خواست های تان مکلفیت دارد که اقدامات مقتضی را روی دست گیرد.

همچنان رئیس جمهور بخاطر جلوگیری از فساد و بهتر شدن وضعیت شفاخانه ولایتی زابل هدایات لازم داد و افزود که هیاتی به منظور بازاریابی برای میوه جات خشک زابل تعیین شده است.

آقای غنی گفت: آن عده ولسوالانی که مدت زیادی را در پست های شان گذشتانده اند، تغییر و تبدیل می شوند و در هر ولسوالی زابل یک مسجد به گونه پخته و اساسی اعمار می گردد و سایر مساجد نیز ترمیم و بازسازی خواهند شد.

این درحالی است که محمد اشرف، غنی رئیس‌جمهوری اسلامی افغانستان در پایان سفرش به قندهار، صبح روز جمعه(14، سرطان) در راس یک هیات عالی رتبۀ دولتی به منظور بررسی وضعیت عمومی و امنیتی ولایت زابل، وارد آن ولایت گردید.

در هر ولسوالی زابل یک مسجد اعمار می گردد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد