درمبارزه-ما-با-تروریزم-هیچ-ابهامی-وجود-ندارد

اشرف غنی رئیس جمهور کشور صبح امروز به مقر قوماندانی عمومی قطعات خاص پولیس ملی رفت و با منسوبین ارشد افسران و سربازان این قوماندانی دیدار کرد.

در این نشست پاسوال سید محمد روشندل قوماندان قطعات خاص پولیس در مورد وضعیت فعالیت ها و چالش های قطعات خاص به رییس جمهور گزارش داد.

 وی گفت که این قطعات در 34 ولایت کشور حضور فعال دارند و هم اکنون در ده ولایت مصروف عملیات و سرکوب دشمن می باشند.

روشندل افزود که کار ایجاد سه قطعه جدید آغاز شده که تا اواخر سال 1398 تکمیل می گردد و این قطعات در ولایت هرات، کندز و ننگرهار مستقر خواهند شد.

وی پیشنهادات مشخص را در بخش ایجاد واحد بودجوی برای انتقال سربازان به ولایات و انتقال شهدا و مجروحین، ارتقای ظرفیت، ایجاد ورکشاپ به منظور ترمیم سلاح و دسترسی به تجهیزات ماین روبی، اعمار تاسیسات در سطح مرکز و ولایات، قرارداد با یک شفاخانه جهت تداوی مجروحین این قطعه، افزایش معاشات، ایجاد محلات برای تمرین های تاکتیکی، فراهم نمودن کورس های افسری و توجه به خانواده های شهدا به رئیس جمهور مطرح کرد.

رئیس جمهور غنی از شجاعت و قهرمانی نیروهای خاص پولیس تشکری کرده بیان داشت که در مبارزه ما با تروریستان هیچ ابهامی وحود ندارد و هرکس که در برابر دولت و قانون اساسی سلاح بردارد، از سوی نیروهای امنیتی و دفاعی ما سرکوب می شود.

رئیس جمهور افزود که طرزالعمل استفاده از قطعات خاص پولیس رعایت گردد و در کنار مکافات، مجازات نیز در نظر گرفته شود. وی گفت که تا پنج روز دیگر سلاح های عادی این قطعات تامین خواهد شد.

وی به معین تامیناتی وزارت امور داخله هدایت داد که بررسی عاجل را جهت کمک رسانی به خانواده های شهدا روی دست گیرد و تاکید کرد، هر مقرره که پروسه کمک رسانی را طولانی میکند، اصلاح شود.

رئیس جمهور محمد اشرف غنی بر رسیدگی به مجروحین تاکید ورزیده گفت که بررسی را جهت تداوی مجروحین آغاز می کنیم تا زخمیان به اسرع وقت در یکی از شفاخانه های بین المللی تحت مداوا قرار گیرند.

رئیس جمهور کشور خاطر نشان کرد که بودجه منظم برای کورس های افسری قطعات خاس در نظر گرفته شده و به وزارت داخله هدایت داد که در بخش قوای هوایی جدول منظم را ترتیب دهد تا نیازمندی قطعات خاص پولیس در زمینه مرفوع گردد.

رئیس جمهور بر کاهش تلفات سربازان قطعات خاص پولیس تاکید کرده گفت که باید تجهیزات جنگی این قطعات افزایش یابد.

وی در خصوص تاسیسات این قطعات گفت که با همکاران بین المللی بخاطر ایجاد تاسیسات دائمی بحث ها جریان دارد.

رئیس جمهور به منضور افزایش معاشات قطعات خاص به وزارت امور داخله هدایت داد که در زمینه بررسی همه حانبه را آغاز نماید. وی گفت که قانون ذاتی افسران تعدیل می شود تا ساتنمنان و بریدملان که تجارب خوب محاربوی دارند ترفیع نموده و از آن ها در بخش های مدیریتی قطعات استفاده شود.

رئیس جمهورغنی تصریح کرد که سکتور خصوصی در بخش تاسیس ورکشاپ ها آماده همکاری می باشد و در درازمدت این ورکشاپ به پا خواهد ایستاد

 

درمبارزه ما با تروریزم هیچ ابهامی وجود ندارد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد