دروازه-زندان-به-روی-طالبان-باز-شد،-ما-چیزی-نگفتیم

یکی از اعضای مجلس نمایندگان مدعی است که در سال‌های گذشته دروازه زندان بگرام به روی طالبان باز شد و ما به خاطر منافع ملی چیزی نگفتیم.

به گزارش افغان نیوز: اسدالله سعادتی، نماینده مردم دایکندی، روز چهار شنبه(7، قوس) در واکنش به اظهارات برخی اعضای مجلس نمایندگان گفت: «در سال‌های گذشته دروازه زندان بگرام به روی طالبان باز شد و ما به خاطر منافع ملی چیزی نگفتیم.»

آقای سعادتی افزود، اگر علی‌پور یک کلاشینکف دارد، دیگران راکت، پیکا و ۷۵ دارند؛ چرا به این موارد واکنش نشان داده نمی‌شود که به «مدافع جان و مال یک بخش از مردم افغانستان» که حکومت در تأمین امنیت آنها توجه نمی‌کند، برخی‌ها گلو پاره می‌کنند؟

به گفته او، زمانی که مردم مظاهره و عدالت خواهی می‌کنند، شماری از اعضای مجلس «زور گویی و ما را تهدید» می‌کنند که این جبهه‌گیری به منافع ملی نیست.

خانم آرین یون یکی از نمایندگان مردم ننگرهار در پارلمان که در گذشته، عبدالطیف پدرام را به "لواطت" متهم کرده بود، روز گذشته در رابطه به سرور دانش گفت که دفتر معاون دوم رییس جمهور به مهمان‌خانه تروریستان به خصوص «گروه فاطمیون» مبدل شده و آقای دانش از موتر شیشه سیاه برای حمایت از فاطمیون استفاده می کند.

این گفته‌ها پس از آن مطرح می‌شود که علی‌پور مشهور به قوماندان شمشیر صبح روز یک شنبه هفته جاری از سوی امنیت ملی و قطعه خاص پولیس از حوزه ۱۸ شهر کابل بازداشت شد.

پس از آن، مردم در ولایت های کابل، غزنی، بامیان، بلخ و دایکندی در واکنش به این اقدام حکومت دست به مظاهره زدند و در نتیجه علی‌پور پس از بازجوی از سوی امنیت ملی به تضمین موسفیدان غرب کابل و به امضای سرور دانش معاون دوم رییس جمهور، سه شنبه شب از بند امنیت ملی رها شد.

دروازه زندان به روی طالبان باز شد، ما چیزی نگفتیم

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد