دشمنان-خواهان-فاصله-میان-مردم-و-نیروهای-امنیتی-هستند

مقامات حکومتی: شهروندان می بایست از نهاد ها و نیروهای امنیتی حمایت همه جانبه نمایند تا این نیروها با روحیه ی بهتری در مقابل دشمنان ملت و کشور بایستد.

دکتر کمال سادات معین امور جوانان وزارت اطلاعات و فرهنگ در برنامه حمایت از نیروهای امنیتی امروز (چهار شنبه ۱۵ ثور) گفت؛ دشمنان افغانستان همواره خواهان این هستند که مردم از نیروهای امنیتی فاصله بگیرند، تا آنها بتوانند به اهداف شان دست پیدا کنند.

آقای سادات گفت؛ بهترین پدیده در هر نظام، امنیت است و اگر امنیت در کشورها، تأمین نباشد مردم نه اقتصاد دارد و نه آرامش. وی افزود؛ معینت جوانان وزارت اطلاعات و فرهنگ، همیشه تلاش میکند تا جوانان کشور که بیشتر از نیم جمعیت را تشکل می‌دهند، دارای اشتغال و سواد شوند اما دشمنان افغانستان برخلاف این میخواهند.

به گفته‌ی داکتر کمال سادات معین جوانان، وزارت اطلاعات و فرهنگ؛ دشمنان افغانستان از بی سوادی جوانان کشور سوء استفاده میکنند و آنها را به حملات انتحاری و جنگ در مقابل خاک  و مردم شان تشویق میکنند که تنها راه برای نجات از این وضعیت فرا گیری علم است. وی بیان داشت؛ معینیت وزارت اطلاعات و فرهنگ در سال جاری صدها جوان را بدون پرداخت پول به مؤسسات تحصیلات عالی معرفی کرده است که تا جوانان از آموختن سواد باز نمانند.

از سوی دیگر دگر جنرال منیر گفت؛ دشمنان مردم افغانستان جنگ تحت نام “عمری”  را از سال جاری شروع کرده است تا وضعیتی امنیتی را در کشور وخیم بسازد، اما نیروهای امنیتی با راه اندازی حملات شفق دشمنان را با شکست مواجه ساخته اند. وی افزود؛ حمایت معین جوانان وزارت اطلاعات و فرهنگ در این زمان حساس از این نیروها، بسیار روحیه بخش است.

این جنرال پولیس به مردم تعهد سپرد؛ نیروهای امنیتی شب و روز تلاش میکنند تا امنیت در کشور بهبود یابد، این جنرال کشور از مردم خواست تا از فرزندان خودشان که در صفوف جنگ با دشمنان افغانستان هستند، حمایت کنند.

در همین حال آقای شرافت، مشاور ریاست اجرائیه گفت؛ نیروهای امنیتی کشور نباید وارد سیاست شود چراکه با عوض شدن یک رهبر حکومت، نیروهای امنیتی تغییر نمیکنند و این نیروها متعلق به همه ی مردم افغانستان است نه به یک فرد یا گروه خاص. وی افزود؛ دشمنان مردم افغانستان نمیگذارند که مردم از حکومت حمایت کنند.

دشمنان خواهان فاصله میان مردم و نیروهای امنیتی هستند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد