ده‌-سال-دیگر-ارزش-آب-افغانستان-بالاتر-از-پترول-خواهد-شد

معین سیاسی وزارت امور خارجه ا.ا گفته است که افغانستان دارای آب کافی است و حکومت سرپرست توانایی مدیریت آب‌های کشور را دارد.

به گزارش افغان نیوز؛ شیرمحمد عباس استانکزی، معین سیاسی وزارت امور خارجه ا.ا امروز (پنج‌شنبه، 25 عقرب) این ظهارات را در گردهمایی مردمی «ملت آسوده و نظام مسوول» در ولایت کاپیسا این اظهارات را مطرح کرده و گفته است که تا ده‌ سال دیگر ارزش آب افغانستان بالاتر از پترول خواهد شد.

ستانکزی از تمامی شهروندان به ویژه مردم کاپیسا خواسته است که فریب تبلیغات دروغین بیگانگان و دشمنان کشور را نخورند و با حمایت همه‌جانبه نظام اسلامی حاکم در آبادی کشور سهیم شوند.

او گفته است: «با حاکمیت ا.ا جنگ و زورگویی در کشور خاتمه یافته، وحدت ملی میان افغانان تقویت گردیده، جزایر قدرت از بین رفته است و نظام کنونی به هیچ‌کس اجازه ایجاد اختلاف میانافغانان و هرج و مرج در کشور را نمی‌دهد».

به گفته او ا.ا نظامی است که از بطن مردم برخاسته و با خونسردی مشکلات و پیش‌نهادات مردم را می‌شنود و برای آن‌ راه حل جستجو می‌کند. استانکزی افزوده است: نظام‌های که حمایت مردم را با خود داشته باشد، هرگز سقوط نخواهد کرد.

مولوی حمدالله نعمانی، سرپرست وزارت شهرسازی در نشست مردمی گفته است که ا.ا کار پروژه‌های بزرگ ملی را در مدت کمی آغاز کرده و پیشرفت‌های چشم‌گیری در عرصه‌های مختلف دارد که یکی از مثال‌های آن کانال بزرگ قوش‌تیپه می‌باشد.

او گفته است که تمام رهبران و مسوولان ا.ا شب و روز برای حل مشکلات مردم تلاش می‌کنند تا مردم بتوانند زندگی آرامی داشته باشند، بنابرین مردم نیز درعرصه‌های مختلف درکنار نظام بایستند و از آن حمایت کنند.

این در حالی است که ا.ا یک سال و شش ماه پیش کار کانال قوش‌تپه را زیر مدیریت معاونت اقتصادی ریاست‌الوزرا آغاز کرده بود و کار فاز نخست آن یک ماه پیش پایان و کار فاز دوم آن با حضور مقام‌های ا.ا آغاز شد.

ده‌ سال دیگر ارزش آب افغانستان بالاتر از پترول خواهد شد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد