دو-روز-عزای-ملی-منار-یادبود-از-دیپلمات-های-عربی-در-قندهار-ساخته-میشود

ریاست جمهوری فرمان داده تا برای شهدای حوادث اخیر در کشور برای دو روز پرچم کشور مان نیمه بر افراشته باشد و در قندهار منار یادبود از دیپلمات های عربی ساخته شود.

به گزارش افغان خبر: ریاست جمهوری با صادر کردن فرمانی به منظور همدردی و غمشریکی با شهدای حوادث تروریستی اخیر در ولایات کابل، کندهار و هلمند و به خاطر اعزاز و اکرام دیپلمات های شهید دولت امارات متحدۀ عربی، ارجگذاری به مناسبات دوستانه و مستحکم میان دو دولت و ملت، توظیف هیئتی تحت ریاست صلاح الدین ربانی وزیر امور خارجه اقدامات ذیل انجام میشود

بر اساس این فرمان روزهای یکشنبه و دوشنبه  26 و 27 جدی 1395 خورشیدی بحیث روز های عزای ملی اعلام شده، بیرق افغانستان در سراسر کشور و نمایندگی های سیاسی آن در سراسر جهان به حالت نیمه افراشته در آورده میشود.

مراسم خاص اتحاف دعا به روح شهدای حوادث تروریستی اخیر در کشور به شمول دیپلوماتهای امارات متحدۀ عربی برای یک روز در مسجد ارگ ریاست جمهوری و مساجد سراسر کشور و نمایندگی های سیاسی افغانستان در سراسر جهان برگزار میگردد.

همچنان در فرمان آمده که به پاس احترام به خاطردیپلمات های کشته شده‌یی امارات متحدۀ عربی، منار یاد بود شهداء در شهر قندهار اعمار و لوح یادبود از آنان در مقر وزارت امور خارجۀ کشور نصب گردد.

هیئت بلند پایۀ دولتی، در مراسم تعزیت شهداء در امارات متحدۀ عربی طبق لست ضمیمه این حکم، اشتراک نمایند.

در اعلامیه آمده که مسئولیت تطبیق این حکم به عهدۀ دفتر شورای امنیت ملی می باشد.

دو روز عزای ملی/ منار یادبود از دیپلمات های عربی در قندهار ساخته میشود

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد