دوستم-به-غنی-زمان-دفاع-از-وطن-فرا-رسیده-است

مارشال عبدالرشید دوستم در دیدار با رئیس جمهور غنی، تصریح کرد؛ زمان آن فرا رسیده است که از مردم و خاک خویش قاطعانه دفاع کنیم.

به گزارش افغان نیوز؛ محمد اشرف غنی، رئیس جمهور کشور، امروز شنبه(۱۶، اسد) با مارشال عبدالرشید دوستم، رهبر حزب جنبش ملی و معاون پیشین ریاست جمهوری در ارگ دیدار کرد.

ارگ ریاست جمهوری با نشر اعلامیه، می‌گوید که در این دیدار روی وضعیت عمومی امنیتی کشور به ویژه وضعیت امنیتی ولایات شمال، بحث و تبادل نظر صورت گرفته است.

آقای دوستم، گفت که ما در کنار نیروهای امنیتی و دفاعی کشور قرار داریم و از مردم و خاک خویش قاطعانه دفاع می‌کنیم.

 وی افزود: زمان آن فرا رسیده است که در کنار نیروهای امنیتی و دفاعی در راستای بهبود وضعیت امنیتی کشور و دفاع از ارزش ها تلاش کنیم و در برابر دشمن ایستادگی نماییم.

این درحالی است که شهر شبرغان مرکز ولایت جوزجان و زادگاه مارشال دوستم که دیروز بین نیروهای امنیتی و طالبان دست بدست می‌شد، صبح امروز پس از درگیری شدید سقوط و مجرمین از زندان فرار کردند.

ذبیح‌الله مجاهد، سخنگوی طالبان با نشر تصاویر ویدیویی، افرادی را نشان می‌دهد که درحال عبور از یک جاده هستند. اعضای این گروه نیز مدعی هستند که قادر به تصرف زندان و رهایی آنان شده‌اند.

محمدکریم جوزجانی، نماینده‌ی مردم جوزجان در مجلس نمایندگان نیز تایید کرده که در حال حاضر مرکز شهر شبرغان به‌دست گروه طالبان است.

دوستم به غنی: زمان دفاع از وطن فرا رسیده است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد