رایزنی-کرزی-و-عبدالله-در-باره-اعزام-هیئت-به-قطر

عبدالله عبدالله، رییس شورای عالی مصالحه و حامد کرزی، رییس جمهور پیشین کشور در مورد اعزام هیئت با صلاحیت مذاکره به قطر رایزنی کردند.

به گزارش افغان نیوز؛ آقای کرزی، امروز یک‌شنبه(۲۴، اسد) به دیدار رییس شورای عالی مصالحه ملی کشور رفته و در باره اعزام هیئت باصلاحیت و صاحب اختیار مذاکره‌کننده تبادل نظر کرده است.

 دفتر حامد کرزی با نشر اعلامیه می‌گوید: در این دیدار در مورد اعزام هیئت باصلاحیت و صاحب اختیار مذاکره‌کننده با تحریک اسلامی طالبان به قطر و اتخاذ تصامیم لازم مشوره صورت گرفته است.

در همین حال، طالبان نیز اعلام کرده‌اند که مذاکرات با حکومت ادامه دارد و آنان می‌خواهند به گونه «مسالمت‌آمیز» وارد کابل پایتخت کشور شوند.

به این ترتیب، گروه طالبان به نیروهای‌شان هدایت داده‌اند که اکنون در دروازه‌های کابل منتظر بمانند و تلاش نکنند وارد پایتخت شوند.

ارگ ریاست جمهوری در پیوند به ورود طالبان در شهر کابل، اعلام کرده که صدای فیر شنیده شده؛ اما نگران نباشید، وضعیت در کنترل است.

این درحالی است که هنوز هم جو بایدن، رییس جمهور امریکا با تیم امنیتی‌اش در مورد تلاش‌های واشنگتن برای کاهش حضور امریکایی‌ها در افغانستان رایزنی دارد.

رایزنی کرزی و عبدالله در باره اعزام هیئت به قطر

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد