دولت-قبلی-امریکا-در-برابر-مقابله-با-تروریسم-وقت-تلفی-کرد

دونالد ترامپ با انتقاد شدید از رویکرد دولت قبلی امریکا در دوران ریاست جمهوری باراک اوباما، سیاست های ایالات متحده را در برابر مقابله با تروریسم و افراط گرایی ضعیف و وقت تلفی محض ارزیابی کرد.

به گزارش افغان نیوز: دونالد ترامپ، رییس جمهوری امریکا شب گذشته (3عقرب) در مصاحبه با فاکس نیوز مدعی شد که اقدامات هشت ماهه دولت او بر ضد تروریسم راهی بوده که دولت قبلی ایالات متحده ظرف سالها نتوانسته بپیماید.

ترامپ گفت: " مبارزه با تروریسم در دولت ما با سرعت روی دست گرفته شد و ما از بسیاری ترس ها و ملاحظات صرف نظر کردیم و به نتیجه هم رسیدیم. ما داعش را تکه تکه کردیم".

او با انتقاد شدید از رویکرد دولت قبلی امریکا در دوران ریاست جمهوری باراک اوباما، سیاست های ایالات متحده را در برابر مقابله با تروریسم و افراط گرایی ضعیف و وقت تلفی محض ارزیابی کرد.

به باور وی؛ رشد سریع تروریسم در خاورمیانه به ویژه ظهور و گسترش داعش در جهان، مساله ای بود که به کوتاهی دولت مردان امریکا بر می گشت و اگر آنها قاطعانه با این مساله برخورد می کردند؛ قطعا گروههای تروریستی موجود، تا به این اندازه دارای قدرت و هیبت نمی شدند.

ترامپ گفت که او به هر جایی از خاورمیانه و افریقا که می رود؛ گوشه ای از فعالیت های داعش را مشاهده می کند.

او همچنین به پرونده جنجالی دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 امریکا اشاره نموده و اظهار کرد که این ناراحت کننده ترین مساله ای بوده که به جریان افتاده و اساسا از پایه ساختگی و دروغ است.

رییس جمهوری امریکا تصریح کرد: " دموکرات ها در این مورد بسیار هزینه کرده اند. هیلاری کلینتون و دیگر هم حزبی هایش گرچه منکر این پول خرج کردن ها هستند. اما وقتی پرونده از دادگاه خارج شود و در معرض دید عمومی قرار گیرد؛ همه چیز برملا خواهد شد. به نظرم این شرح ناراحت کننده ای از سیاست در امریکاست".

او یکبار دیگر با انتقاد شدید از رسانه های امریکا گفت: "رسانه ها من را بیش از حد ممکن بی فرهنگ نشان می دهند".

دولت قبلی امریکا در برابر مقابله با تروریسم وقت تلفی کرد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد