دیدار-اشرف-غنی-با-اعضای-دفتر-معاون-دوم‌اش-در-ارگ

محمد اشرف غنی، رئیس جمهوری اسلامی افغانستان شام دیروز با سرور دانش معاون دوم ریاست جمهوری و اعضای دفتر معاونیت دوم، دیدار کرد.

به گزارش افغان نیوز: ارگ با نشر اعلامیه گفته است که در این دیدار، سرور دانش، معاون دوم ریاست جمهوری در رابطه به روند دولت - ملت سازی، حکومتداری خوب، حمایت از سکتور خصوصی، مشارکت عادلانه و تقویت جایگاه زنان در نظام، کارکردهای کمیته های معاونیت دوم ریاست جمهوری و فعالیت های فرهنگی بنیاد اندیشه، معلومات داد.

در همین حال، محمد سرور جوادی رئیس دفتر معاونیت دوم ریاست جمهوری، محمد هدایت و داکتر باقری در رابطه به فعالیت های اداری، علمی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی معاونیت دوم ریاست جمهوری، شهید عبدالعلی مزاری و آرمان های او در زمینۀ مشارکت عادلانه و دولت ملی و دستآوردهای رئیس جمهور و حکومت افغانستان در عرصه های مختلف، صحبت کردند.

در اعلامیه ارگ آمده است که جمهور غنی نیز روی کارکردهای حکومت افغانستان در پنج سال گذشته به ویژه گسترش و تقویت مناسبات با کشورهای منطقه و جهان در عرصه های مختلف، صحبت کرد.

آقای غنی همچنان در خصوص تغییر فرهنگ دولتداری، انکشاف متوازن، برنامه های حکومت در خصوص مدیریت آب، سرمایه گذاری بالای ثروت های طبیعی، توجه به زنجیرۀ ارزش، اهمیت منطقوی افغانستان، خودکفایی، حمایت از جایگاه زنان در نظام، ایجاد فرهنگ مشترک به منظور از بین بردن تبعیض، اعتماد سازی، توجه به حکومتداری محلی و تلاش در راستای تقویت دیدگاه ملی در رابطه به صلح، به تفصیل صحبت نمود.

دیدار اشرف غنی با اعضای دفتر معاون دوم‌اش در ارگ

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد