دیدار-دانش-با-اعضای-کمیسیون-مستقل-انتخابات

معاون دوم ریاست جمهوری در دیدار با اعضای کمیسیون مستقل انتخابات تاکید داشت که انتخابات شوراهای ولایتی، ولسوالی، شاروالی ها و انتخابات ولسی جرگه در ولایت غزنی باید موفقانه برگزار شود.

به گزارش افغان نیوز: رئیس و اعضای کمیسیون مستقل انتخابات نا وقت روز گذشته با سرور دانش، معاون دوم رئیس جمهور دیدار و گفتگوکردند.

حوا علم نورستانی رئیس کمیسیون مستقل انتخابات در مورد فعالیت های کمیسیون مستقل انتخابات و نیز  مشکلات امنیتی دفاتر این کمیسیون به معاون دوم رئیس جمهور گزارش ارائه کرد.

دفتر مطبوعاتی معاون دوم ریاست جمهوری می‌افزاید که در این دیدار همچنین در مورد برگزاری انتخابات های که درقانون اساسی تسجیل شده است مانند  شوراهای ولایتی، شوراهای ولسوالی، شاروالی ها و انتخابات ولسی جرگه در ولایت غزنی، بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

معاون دوم رئیس جمهور تأکید کرد که براساس احکام قانون اساسی و قانون انتخابات، کمیسیون مستقل انتخابات باید از تمام کوشش های لازم استفاده کنند تا انتخابات شوراهای یاد شده به صورت موفقانه برگزار شود.

این درحالی است که خانم نورستانی مدت‌ها قبل وعده سپرده بود که انتخابات شورای ولایتی و انتخابات ولسی جرگه ولایت غزنی پس از انتخابات ریاست جمهوری راه اندازی خواهد شد؛ اما تا هنوز از عملی شدن آن خبری نیست.

دیدار دانش با اعضای کمیسیون مستقل انتخابات

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد