دیدار-رئیس-جمهور-با-اعضای-شورای-ملی

محمد اشرف غنی رئیس جمهور کشور امروز با هیئت اداری مجلس نمایندگان در مورد وضعیت امنیتی و اقتصادی کشور بحث کرده و گفته است که به تصامیم قانونی مجلس احترام میگذارد.

به گزارش افغان نیوز:  محمد اشرف غنی رئیس جمهور کشور به سلسله نشست های مشورتی با اعضای شورای ملی، صبح امروز یک شنبه (6حمل) با هیات اداری و روئسای کمیسیون های مجلس نمایندگان در ارگ ریاست جمهوری دیدار کرد.

در این دیدار در رابطه به بهبود وضعیت امنیتی و اقتصادی کشور بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

رئیس جمهورغنی نظریات و مشوره های مجلس نمایندگان را در رابطه به مسایل ملی کشور ارزشمند دانسته، گفت که ما مانند همیشه در مورد مسایل و تصامیم مهم نظریات شمارا خواهیم گرفت.

رئیس جمهور ضمن تشکری از حمایات های مجلس نمایندگان و مردم، گفت مبارزه علیه فساد، سرتاسری میشود و حکومت با عزم و اراده که در این راستا دارد، حمایت های ولسی جرگه را نیز حیاتی میداند.

رئیس جمهور خاطرنشان ساخت که ما به صلاحیت های قانونی مجلس نمایندگان احترام داریم و قوه های سه گانه که در قانون وضاحت دارد، لازم و ملزوم یک دیگر اند. وی افزود که هماهنگی و همکاری میان این سه قوه، برای ثبات و آینده بهتر افغانستان حیاتی است.

در این دیدار عبدالروف ابراهیمی رئیس مجلس نمایندگان، از رئیس جمهور بخاطر ایجاد هماهنگی و همکاری میان حکومت و مجلس و مشوره با نمایندگان مردم در مسایل مهم ملی، تشرکی کرده گفت که مجلس نمایندگان از تصامیم ملی و برنامه های اصلاحی و انکشافی شما، حمایت کامل می نماید.

این در حالی است که روز گذشته شماری از اعضای مجلس نمایندگان بیان کرده بود که رئیس جمهورغنی هشدار داده است که اگر وزیران امنیتی سلب صلاحیت شوند، پارلمان را منحل میکند.

قرار است فردا وزیران امنیتی کشور به جلسه استیضاحیه در مجلس نمایندگان حاضر شوند.

دیدار رئیس جمهور با اعضای شورای ملی

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد