دیدار-عبدالله-با-اعضای-انستیتوت-مطالعات-جنگ-و-صلح

عبدالله عبدالله، رییس شورای عالی مصالحه ملی کشور در دیدار با رئیس و اعضای انستیتوت مطالعات جنگ و صلح تاکید ورزید که دفاع از ارزش‌ها و دست‌آوردها ۱۹ سال اخیر مردم افغانستان در مذاکرات صلح یک اصل خواهد بود.

به گزارش افغان نیوز: آقای عبدالله در صفحه رسمی فسبوک اش نوشته است که در این دیدار، تمیم عاصی رئیس انستیتوت مطالعات جنگ و صلح در مورد فعالیتها و برنامه های آن انستیتوت معلومات مفصل ارائه کرد.

آقای عاصی گفت که انستیتوت مطالعات جنگ و صلح یک نهاد غیرسیاسی و مسلکی است و در بخشهای مختلف از جمله راه اندازی سروی ها در کشور فعالیت دارد. او همچنان در مورد سروی دوم آن انستیتوت که قرار است بزودی در اختیار عامه قرار گیرد نیز صحبت نمود و از همکاری با شورای عالی مصالحه ملی اطمینان داد.

عبدالله ضمن تشکری از فعالیتها و برنامه های انستیتوت مطالعات جنگ و صلح، نقش نهادهای تحقیقاتی و مسلکی را در پروسه صلح مهم خوانده و افزود که دفاع از ارزش‌ها و دست‌آوردها ۱۹ سال اخیر مردم افغانستان در مذاکرات صلح یک اصل خواهد بود. 

وی تأکید کرده است که از نظریات، مشوره ها و یافته های سروی انستیتوت مطالعات جنگ و صلح در مذاکرات صلح استفاده خواهد شد.

این درحالی است که عبدالله عبدالله، رییس شورای عالی مصالحه ملی، روز گذشته در دیدار با شماری از باشندگان بت‌خاک، خاک‌جبار و ناحیه ۱۶ شهر کابل نیز وعده سپرد که در جریان مذاکرات صلح، از ارزش‌ها و دست‌آوردهای مردم به‌عنوان یک اصل دفاع می‌کند.

دیدار عبدالله با اعضای انستیتوت مطالعات جنگ و صلح

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد