دیدار-وزیر-خارجه-با-فرمانده-نیروهای-امریکایی-در-افغانستان

صلاح الدین ربانی، وزیر امور خارجه کشور با جنرال آستین سکات میلر فرمانده نیروهای امریکایی و ماموریت حمایت قاطع در افغانستان دیدار کرد.

به گزارش افغان نیوز: صلاح الدین ربانی، وزیر امور خارجه کشورمان، جنرال آستین سکات میلر فرمانده نیروهای امریکایی و ماموریت حمایت قاطع در افغانستان را در دفتر کارش در قصر ستوری دیدار کرد.

وزیر امور خارجه  کشور و جنرال میلر روی وضعیت امنیتی کشور، روند صلح، انتخابات آینده و حمایت ناتو و ایالات متحده امریکا از نیروهای دفاعی و امنیتی افغانستان تبادل نظر نمودند.

دو طرف از نشست کشور های عضو ماموریت حمایت قاطع پیرامون افغانستان که به تاریخ چهاردهم قوس سال روان خورشیدی در بروکسل برگزار گردیده بود، با خوش بینی یادآوری کردند.

این درحالی است که زلمی خلیلزاد روز پنج‌شنبه(۱۵قوس) وارد کابل شد و گزارش‌ سفر خود به اسلام‌آباد را با رئیس جمهور غنی شریک کرد. او در دیدار با رئیس جمهور غنی گفته بود که اراده امریکا برای تامین صلح در افغانستان جدی است.

آقای خلیل‌زاد در جریان سومین دور سفرهای خود، به ترکمنستان، ازبیکستان، امارات متحده عربی و قطر هم سفر می‌کند و با مقام‌های این کشورها در مورد صلح افغانستان گفتگو خواهد کرد.

دیدار وزیر خارجه با فرمانده نیروهای امریکایی در افغانستان

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد