دیدار-وزیران-تحصیلات-عالی-و-معارف-با-رییس-علمای-تاتارستان

ندا محمد ندیم،سرپرست وزرات تحصیلات عالی و حبیب‌‌الله آغا، وزیر معارف با شیخ رستم عبدالحی، رییس شورای علمای جمهوری تاتارستان دیدار کرده‌اند.

به گزارش افغان نیوز؛ وزارت تحصیلات عالی امارت اسلامی افغانستان می‌گوید که سرپرست این  وزارت در این دیدار گفته است، اکنون افغانستان امن است، شریعت تطبیق می‌شود و امارت اسلامی با مردم از شفقت و ترحم کار می‌گیرد.

از سوی هم، رییس شورای علمای تاتارستان در این دیدار گفته است، وضعیت مسلمانان این کشور در مقایسه با گذشته بهتر شده است و آنان از آزادی دینی برخوردار اند.

این در حالی است ندا محمد ندیم، سرپرست وزارت تحصیلات عالی به هدف اشتراک در دومین مجمع‌ بین‌المللی چهار روزه وزیران تحصیلات عالی و معارف کشورهای مختلف، عازم روسیه شده بود.

حافظ ضیاء‌الله هاشمی، سخنگوی وزارت تحصیلات عالی می‌گوید که ندا محمد ندیم در کنار اشتراک در این مجمع؛ با وزیران تحصیلات عالی کشورهای مختلف دیدار و همچنان مشکلات و پیشنهادات محصلان افغان مقیم روسیه را نیز خواهد شنید.

گفتنی است که حبیب‌الله آغا، سرپرست وزارت معارف امارت اسلامی افغانستان به هدف اشتراک در دومین مجمع‌ بین‌المللی چهار روزه وزیران معارف، عازم روسیه شده بود.
بر اساس خبرنامه وزارت معارف، حبیب‌الله آغا در این مجمع در مورد وضعیت، دست‌آوردها، فرصت‌ها و چالش‌های معارف افغانستان سخن‌ خواهد گفت و با وزیران معارف کشورهای مختلف نیز دیدار می‌کند.

 

 

دیدار وزیران تحصیلات عالی و معارف با رییس علمای تاتارستان

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد