رئیس-اجرائيه-با-فرستاده-ویژه-سازمان-ملل-متحد-برای-افغانستان-دیدار-کرد

دکتور عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه کشور در دیدار با نماینده ویژه سازمان ملل در افغانستان در مورد وضعیت مهاجران و کمک رسانی به آنها بحث کردند.

به گزارش افغان خبر: دکتور عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه کشور صبح امروز دو شنبه (3عقرب) در دفترکارش در قصر سپیدار با آقای تادامیچی یماموتو فرستاده ویژه سازمان ملل متحد برای افغانستان ملاقات نمود.

در این نشست آخرین تحولات سیاسی کشور مورد بحث قرارگرفت.

نماینده سازمان ملل موفقیت افغانستان و تعهد جامعه جهانی را در کنفرانس بروکسل برای افغانستان تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که تعهد جامعه جهانی برای افغانستان تلاش‌ها برای صلح و ثبات در این کشور را تسریع نماید. همچنان نماینده سازمان ملل سفررئیس اجرائیه کشور را به عربستان سعودی نمونه‌ خوبی از موفقیت‌های حکومت اکشورمان در سیاست خارجی خواند.

در این نشست همچنان آخرین تحولات نظامی کشور و روند مذاکرات صلح به بحث گرفته شد. رئيس اجرائیه کشور در صحبت‌های خویش در باره پیشرفت‌ها و دشواری‌های حکومت و همچنان دستاوردهای حکومت در نشست بروکسل و سفر به عربستان سعودی با نماینده سازمان ملل صحبت کرد.

در این نشست وضعیت مهاجرین و برگشت کنندگان از پاکستان و کمک‌های سازمان ملل و ارائه تسهیلات لازم به مهاجران مورد بحث قرارگرفت.

رئیس اجرائيه با فرستاده ویژه سازمان ملل متحد برای افغانستان دیدار کرد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد