رئیس-اجرائیه-با-امیر-محمد-اسماعیل-خان-دیدار-کرد

دکتور عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه کشور در جریان سفرش به ولایت هرات به دیدار محمد اسماعیل خان یکی از رهبران جهادی رفته در مورد مسایل مهم سیاسی گفتگو نمودند.

به گزارش افغان خبر: دکتور عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه کشور و هیئت همراه شان در جریان سفر به ولایت هرات، با امیر محمد اسماعیل خان وزیر پیشین انرژی و آب و شماری از بزرگان این ولایت دیدار و در باره مسایل مختلف به‌ویژه اوضاع حوزه غرب و مشکلات فرا راه باشندگان این مناطق صحبت کرد.

امیر محمد اسماعیل خان وزیر پیشین انرژی و آب از سفر رئیس اجرائیه به ولایت هرات و همدردی و غم‌شریکی با خانواده‌های شهداء استقبال و امتنان نمود.

در این دیدار، پیرامون مسائل مختلف و به ویژه مشکلات و چالش‌های موجود در حوزه غرب بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

رئیس اجرائیه کشور همچنان از دانشگاه اسلامی الغیاث ولایت هرات بازدید کرد و با الحاج مولوی خداداد رئیس این دانشگاه و از علمای مطرح حوزه غرب کشور صحبت نمود و تلاش‌های آنان را برای زمینه‌سازی، جهت فراگیری علوم دینی و ارزش‌های اسلامی در داخل کشور مفید و ارزنده عنوان نمود.

رئیس اجرائیه کشور علاوه کرد که زمینه‌سازی برای فراگیری علوم دینی برای جوانان و به ‌ويژه دختران در داخل افغانستان؛ جوانان را از خطر افراطیت‌ و تهدید مدارس پاکستانی برای تولید نیروهای تروریستی باز می‌دارد و نقش زنان و دختران را در جامعه برجسته می‌سازد.

رئیس اجرائیه با امیر محمد اسماعیل خان دیدار کرد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد