رئیس-اجرائیه-در-نشست-سالانه-کمیته-سازمان-ملل-در-امور-مهاجرین-اشتراک-میکند

داکتر عبدالله عبدالله، رئیس اجراییه حکومت وحدت ملی وارد ژنو شد و قرار است که در شصت و هفتمین نشست سالانه کمیته اجرایی کمیشنری عالی سازمان ملل در امور پناهندگان اشتراک کند.

به گزارش افغان خبر؛ رئیس اجراییه حکومت وحدت ملی پس از کنفرانس بروکسل ، برای اشتراک در نشست سالانه کمیته اجرایی کمیشنری عالی سازمان ملل در امور پناهندگان در رأس یک هئیت عالی رتبه دولتی وارد ژنو شد.

داکتر عبدالله، در جریان سفر دو روزه خویش به ژنو با آقای فلیپو گراندی رئیس کمیشنری عالی سازمان ملل در امور پناهندگان دیدار می‌کند.

وی همچنان، در همایشی تحت عنوان "نتایج کنفرانس بروکسل درباره افغانستان" سخنرانی می‌نماید و در نشست چهارجانبه مشورتی به اشتراک رئیس کمیشنری عالی سازمان ملل در امور پناهندگان٬ روسای هیئت‌های ایران و پاکستان اشتراک می‌کند.

داکتر عبدالله در حاشیه این سفر با تعدادی از مقامات و شخصیت‌های بین‌المللی نیز دیدار خواهد کرد. محور اصلی بحث‌های این سفر را امور پناهندگان٬‌ رسیدگی به پناهندگان٬‌ به ويژه مهاجران افغانستان در پاکستان و ایران٬ تشکیل می‌دهد.

براساس معلومات ریاست اجرائیه؛ داکتر عبدالله در صحبت‌ها و ملاقات‌های خویش تلاش خواهد کرد تا توجه کمیشنر عالی سازمان ملل در امور پناهندگان٬ جامعه جهانی و دیگر سازمان‌های بین‌المللی را به مشکل مهاجرین و رسیدگی همه جانبه این معضله جلب نماید.

رئیس اجرائیه در نشست سالانه کمیته سازمان ملل در امور مهاجرین اشتراک میکند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد