رئیس-اجرائیه-پیروزی-شوکت-میرضایف-را-تبریک-گفت

بعد از محمد اشرف غنی رئیس جمهور کشور، دکتور عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه کشور نیز پیروزی شوکت میرضایف را به عنوان رئیس جمهور تازه، ازبکستان تبریک گفت.

به گزارش افغان خبر: دکتور عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه کشور با ارسال نامه‌ای به نمایندگی از حکومت و مردم افغانستان، پیروزی شوکت میرضیایف را در انتخابات ریاست جمهوری ازبکستان برای ایشان و مردم این کشور تبریک و تهنیت گفت و برای میرضیایف به عنوان رئیس جمهور منتخب ازبکستان آرزوی موفقیت بیش‌تر نمود.

رئیس اجرائیه کشور با ابراز خرسندی از روابط نیک میان افغانستان و ازبکستان اظهار داشت: در سال‌های گذشته روابط دوستانه میان دو کشور در عرصه‌های مختلف گسترش و تحکیم یافته‌است و بدون شک پیروزی شوکت میرضیایف به عنوان رئیس جمهور منتخب آن کشور در توسعه و بهبود مناسبات دوطرفه نقش موثر دارد.

دکتور عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه کشور در این پیام افزوده است: به اراده نیک و تلاش‌های دو جانبه برای تحکیم و گسترش مناسبات نیک و دوستانه موجود میان افغانستان و ازبکستان که ریشه در تاریخ دو کشور دارد؛ باورمند است، زیرا این روابط دو جانبه برمبنای احترام متقابل و منافع مشترک استوار می‌باشد.

رئیس اجرائیه پیروزی شوکت میرضایف را تبریک گفت

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد